fbpx
Київ, Україна, Ярославів Вал 17А, офіс 100А-а
+38 (097) 000 66 57 info@emsider.ua
Ми в соціальних мережах : )
Головна Без рубрики Просування ресторану в інтернеті

Просування ресторану в інтернеті

Епоха Інтернету швидко перемістила маркетинг у ресторанному бізнесі у світову павутину. Від просування ресторану в інтернеті сьогодні не відмовляється жоден власник ресторанного бізнесу, навіть якщо заклад вже добре відомий і часто відвідуваний.

Навіть меню кожного кафе чи ресторану відвідувачі відкривають в інтернеті, відсканувавши QR-код на столику (не мати такого онлайн меню просто соромно для закладу). Не кажучи вже про можливість замовити їжу з ресторану онлайн з доставкою додому або в офіс.

Ресторанний бізнес зараз на хвилі підйому, попри всі мінливості долі і ситуацію в країні, і кожен власник нового закладу ставить собі питання:

Як розкрутити кафе, як просувати ресторан?

Що ж, інтернет на допомогу!

Google My Business

Перший, абсолютно необхідний крок для просування будь-якого кафе чи ресторану, незалежно від розташування — у великому місті або при дорозі на трасі міжрайонного значення — це зареєструватися в Google My Business. Більшість закладів мають такий профіль, але далеко не у всіх він заповнений якісно. Тоді як повністю заповнені всі поля, вивірені ключові фрази, посилання на ваш сайт, точна локація на Google Maps — це ключові моменти, від яких просування в інтернеті залежить дуже сильно.

Ось приклад результатів, які дає Google My Business для ресторану під Києвом протягом лише одного місяця (серпень 2022):

покази google my business ресторан

До того ж цей сервіс дасть власникам ресторану масу корисної для аналізу статистики, наприклад, скільки потенційних клієнтів зателефонували, проклали маршрут до вашого закладу, і вам це не коштує ні копійки витрат на рекламу:

Взаємодія з рестораном в Google My Business
Для того ж закладу за серпень 2022

Відгуки

Другий момент – відгуки. Їх кількість та якість. Відгуки в Google Maps люди залишають за бажанням, і вони бувають різні, далеко не завжди об’єктивні. Декілька поганих відгуків можуть дуже підмочити репутацію закладу і знизити приплив клієнтів з мережі.

Однак із цим можна і потрібно працювати. Не знаєте як — не вигадуйте велосипед, все вже вигадано до вас. Зверніться до фахівців з SERM — управління пошуковою репутацією в інтернеті. Навіть якщо вас забили негативними відгуками, ситуацію можна переламати. А надалі – продумати систему стимулів для клієнтів залишати реальні хороші відгуки у Google. Вищий пілотаж досягти рейтингу 4.7 – 4.8 (5.0 все одно ні в кого не буває, якщо відгуків достатньо багато, а не 1 – 2). Надійна маркетингова агенція допоможе вам досягти топових позицій. Заклади з високим рейтингом автоматично показуються на картах Google, коли люди просто набирають той чи інший район у пошуку. Чим популярніша точка, тим на більшому масштабі карти Google його показує.

Відгуки кафе Google Maps
Відгуки на Google Maps

Тематичні каталоги

Це обов’язковий пункт. Є міжнародні каталоги, є місцеві. У Києві найпопулярніший гід по закладах – City Frog. Освоюйте, вибирайте, де вигідніше розміститися.

SMM

Відмінно працює формат просування ресторану у соцмережах.

Instagram ідеально підходить для цієї мети, Facebook — на другому місці. Саме формат фотографій з коротким текстовим супроводом плюс міні репортажі “сторіз”, відеоформат Reels – просто знахідка для реклами ресторану, кафе, бару. Пожвавити спілкування та розширити коло підписників можна за допомогою таких “іграшок”, як маски для Інстаграм.

Ощадбанк - Emsider маска Instagram

Instagram та Facebook збирають цільову аудиторію та наводять клієнтів за умови, що таргетована реклама налаштована якісно та грамотно. Це коштує грошей, але витрати швидко окупаються.

Відносно нова соцмережа TikTok завдяки формату коротких відеороликів теж дуже цікава для просування ресторанного бізнесу, при чому це суто реклама в смартфоні, що є великий плюс. TikTok може зробити заклад модним серед широкого загалу, якщо вести його правильно, креативно і регулярно.

Звісно, до концепції закладу, меню та якості їжі та сервісу не повинно бути жодних претензій, інакше ніяка реклама не врятує.

Говорячи про просування ресторану, бару, кафе в інтернеті, ми апріорі маємо на увазі, що ці питання менеджмент вже вирішив на високому професійному рівні та підтримує відповідний імідж закладу постійно.

Просування сайту ресторану в інтернеті

Для початку сам сайт повинен відповідати певним вимогам, і подбати про це потрібно на етапі web-розробки:

  • яскравий, привабливий дизайн (якість фото має ключове значення);
  • хороший функціонал;
  • юзабіліті (інтуїтивно зрозумілий користувачеві, зручний інтерфейс);
  • висока швидкість завантаження;
  • адаптованість під смартфон.

Для просування сайту ресторану важливо точно підібрати ключові фрази, за якими видаватимуть його пошукові системи. Наприклад: за наявності величезної кількості конкурентів (тільки у столиці України працює понад 2000 закладів) новому ресторану, що не належить до великої популярної мережі, неможливо просунутися на запит “Київ ресторан”. Вас ніколи не знайде жоден новий клієнт на 38 сторінці пошукової видачі. А от якщо конкретизувати ключові слова, які мають відношення до вашого ресторану чи бару (наприклад: “грузинський ресторан Поділ”), та просувати сайт закладу саме за цими фразами – це суттєвий прогрес на шляху до пошуку нових клієнтів, які про вас поки що не знають. Ключові слова також знадобляться при заповненні профілю в Google My Business.

Як знайти правильні ключові фрази — це питання, що відноситься до SEO (просування в пошуковій видачі). Замовте у SEO спеціаліста збір семантичного ядра під ваш бізнес і далі можна починати просування кафе чи ресторану за тими запитами в інтернеті, які будуть визначені як ваші основні ключі.

Великий плюс пошукової оптимізації — відсутність плати за рекламу, за кожен клік. Тоді як контекстна реклама (PPC) для просування ресторанного бізнесу — не найкращий вибір через дорожнечу кожного кліку в конкурентному середовищі. Не факт, що окупиться, хоч теж має право на існування.

Брендінг для ресторану

Для успішності просування мережевого ресторанного бізнесу вкрай важливою є впізнаваність бренду, його відмінні риси, що виділяють заклади мережі серед конкурентів як в інтернеті, так і на вулицях великого міста.

Лого - Ведмідь
Логотип ресторану розроблений в Emsider

Якщо одиничний ресторан чи кафе виростає в мережу (хоча б у межах міста), вже має сенс серйозно задуматися про брендинг: замовити розробку гайдлайну, чітко окреслити рамки фірмового стилю. Впізнаваний бренд — запорука того, що ваш клієнт знайде вас у будь-якому районі міста, помітить щойно відкритий новий заклад.

Прикладів навколо маса, від McDonald’s та KFC до українських суперпопулярних мереж (Пузата Хата, Чорноморка, П’яна Вишня та багато інших не менш розкручених брендів).

Коротко підсумуємо головні пункти просування ресторану в інтернеті:

  • реєстрація в Google My Business, Google Maps Platform;
  • створення сайту;
  • реєстрація бізнес-акаунтів у соцмережах;
  • розміщення у каталогах;
  • звернення до маркетингової агенції.

Останній пункт, звісно, ​​не є обов’язковим. Можна намагатися самому всидіти на всіх стільцях одразу. Проте концепція професійного підходу у будь-якій сфері себе виправдала давно. Якщо починати вчитися на власних помилках, ваші самостійні зусилля щодо просування ресторанного бізнесу в інтернеті можуть виявитися низькоефективними.

Другие материалы

Что такое SEO копирайтЩо таке SEO-копірайтінг. Як правильно писати
Длина тега title | Emsider SEO BlogДовжина title та його зміст – роль в SEO-оптимізації
Важность SEO для бизнеса | EmsiderВажливість SEO-просування в сучасному бізнесі
Алгоритм Facebook против Фейковой активности | EmsiderНовий алгоритм від Facebook проти фейкової активності
Яндекс заменил ТИц на ИКСЯндекс замінив “ТИц” на “ИКС”
Белое, серое, черное SEOБіле, сіре, чорне SEO: 50 відтінків пошукової оптимізації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваша заявка вiдправлена. Наш менеджер скоро з вами звя'жеться