Фон Фон
EMSIDER

Гайдлайн

Розробка гайдлайну, унікального фірмового стилю бренду: креативно, сучасно, впізнавано

Замовити
Головна Управління брендом Розробка гайдлайну

Що входить до гайдлайну?

Логотип

Сам логотип, його розмір, розміщення, вільне поле навколо логотипу, фон, допустимі варіанти його використання, а також приклад, як не можна використовувати логотип.

01
Кольори

Фірмова колірна палітра: перелік кольорів (найчастіше - 2 або 3), їх назва та чіткі правила використання фірмових кольорів. Допустимі поєднання та неприпустимі.

02
Шрифти

Опис фірмових шрифтів, варіанти використання та поєднання, у тому числі наведені неправильні приклади використання шрифтів для наочності.

03
Упаковка

Як правильно оформити упаковку згідно з фірмовим стилем брендбука, як розташовувати логотип на упаковці, як використовувати фірмові кольори та шрифти.

04
Інтер'єр

Від вивіски компанії до оформлення всередині офісу, магазину. Використання фірмових елементів в інтер'єрі та екстер'єрі.

05
Додаткові елементи

Це можуть бути графічні елементи для оформлення рекламної продукції, упаковки (візерунок на флаєрах та буклетах, на упаковці товарів, фірмові слогани та опис, як їх використовувати тощо)

06

Що таке гайдлайн для бізнесу?

І чому важливо мати гайдлайн як еталон стилю

Гайдлайн (guideline) - це єдине зведення правил використання фірмового стилю компанії, в якому чітко описано, як слід використовувати логотип, корпоративні кольори, шрифти для оформлення упаковки, в рекламі, в дизайні вивісок, в інтер'єрі — скрізь, де використовується фірмовий стиль компанії (бренду).

Гайдлайн служить путівником для співробітників компанії, для рекламних агентств, для дизайнерів, оформлювачів при створенні будь-якої реклами, при розробці упаковки товарів, у дизайні офісів, магазинів, закладів тощо.

Якщо потрібно створити рекламний банер, дизайнер може мати власне бачення, як саме його зробити. У такому разі саме гайдлайн дасть чіткі орієнтири та приклад використання фірмових елементів, щоб не порушувати комунікацію бренду з клієнтами та витримати єдиний стиль у дизайні, загальний характер та настрій, підкріпити філософію бренду та дати правильний посил своїй цільовій аудиторії.

Цены

Гайдлайн допомагає зрозуміти, як виглядає обличчя бренду

Єдиний образ

Гайдлайн дозволяє уникнути змішування стилів у рекламі, упаковці товару, у всіх зовнішніх атрибутах, що стосуються бренду, і побудувати єдину візуальну лінію, що підкреслює філософію компанії, описану в брендбуку компанії.

Позиціонування

Гайдлайн потрібен для позиціонування бренду, для формування єдиного образу, відмінного від конкурентів і легко пізнаваного. Для франчайзингу гайдлайн особливо важливий, тому що допомагає споживачеві впізнавати улюблений бренд скрізь.

Реклама

Гайдлайн дає творцям реклами (у всіх її проявах та на будь-яких носіях) чіткі орієнтири щодо використання всіх атрибутів бренду, і так вдається витримати єдиний стиль, не втратити свій неповторний імідж.

Ребрендинг

При ребрендингу гайдлайн допоможе утримати старих прихильників та покаже зв'язок між старим улюбленим брендом та його оновленою, більш сучасною версією.

Спочатку брендбук, потім гайдлайн

У чому відмінність цих понять та яка роль кожного

Брендбук — це офіційний посібник з управління брендом. Тут насамперед закріплена загальна філософія бренду, система цінностей, його цілі та суспільна значущість, тобто концептуальна сторона бренду.

На відміну від брендбука, гайдлайн – це конкретний набір стандартів та інструкцій із застосування логотипів, корпоративних кольорів, шрифтів, додаткових елементів, а також їх правильного розміщення на різних носіях. Тобто, це правила застосування візуальних елементів фірмового стилю компанії, бренду.

Якщо говорити про брендбук і гайдлайн як складові частини брендингу в цілому, то можна сказати, що розробка гайдлайну є одним із етапів створення брендбука в широкому розумінні цього терміна.

Останні публікації

Длина Дескрипшн

Довжина Description та як правильно заповнити метатег

Довжина метатегу description ? — має бути в межах від 160 до 290 символів. В середньому — 160-180.

Продвижение в Google My Business | Эмсайдер

Просування в Google My Business

Просування на Google картах ? – ефективний маркетинговий інструмент для будь-якого локального бізнесу

Наші клієнти

Visa logo | Emsider The Village - Эмсайдер Ощадбанк | Портфолио Emsider Teva - Емсайдер the glenlivet logo - Эмсайдер Weleda лого Видавництво ранок лого емсайдер iStore Logo | Emsider 4 Сезони ЖК | Emsider Zoloche | Кейсы Emsider IOM Ukraine Havas Engage logo | Emsider Genesis Clinic Logo | Emsider Amaxa емсайдер Лелека | Кейсы Emsider Anngli Logo | Emsider Genstar | Кейсы Emsider Масяня лого Емсайдер Balun logo | Emsider Gamzix Emsider ТойсТой лого А-Сервис Logo | Emsider

Популярні запитання

Гайдлайн — це що?

Гайдлайн - це документ, який в деталях описує правила використання стилю бренду, набір готових дизайнерських рішень для оформлення реклами, упаковки, документації, дизайну всього, що пов'язано з цим брендом.

Яка ціна створення гайдлайну?

Вартість розробка гайдлайну для дрібного бізнесу у фрілансера обійдеться в мінімальну суму, а великі компанії замовляють послуги зі створення гайдлайну в авторитетних агентствах, де ціни відрізняються на порядки.

Яка структура гайдлайну?

Гайдлайн – це зведення чітких правил нанесення логотипу, використання шрифтів, брендових фірмових кольорів, фірмових знаків та візерунків, інших візуальних елементів, персонажів бренду. Також показується, як не можна використовувати елементи фірмового стилю.

Чим гайдлайн відрізняється від брендбука?

Брендбук — це концептуальний документ, що викладає філософію та мету бренду, тоді як гайдлайн — це конкретне зведення інструкцій із застосування фірмових візуальних атрибутів бренду, де даються чіткі приклади, як їх можна використовувати і як не можна. Гайдлайн може бути частиною брендбуку.

Заповніть форму і ми вам передзвонимо

Ваші дані у безпеці та не будуть передані третім особам

E M S I D E R