Довжина Description та як правильно заповнити метатег
Довжина meta тега description має бути в межах від 160 до 290 символів. В середньому — 160 – 180 знаків без пробілів. Він має бути унікальним для кожної сторінки і максимально розкривати її зміст двома стислими змістовними реченнями. На початку мета description прописуються пріорітетні ключові слова, ближче до кінця – другорядні.
Мета-тег description — короткий, але дуже важливий опис конкретної веб-сторінки. Користувач бачить “дескріпшн” у сніпеті – стислому інформаційному блоці, що описує дану веб-сторінку у видачі пошукової системи. На самій сторінці сайту мета description не видно.
Можна стверджувати, що цей мета тег дескріпшен має значний вплив на користувача під час прийняття рішення — перейти за посиланням на дану сторінку чи проігнорувати її та продовжити пошук.
Тож не варто недбало ставитись до його написання. Всі деталі важливі: довжина description, тобто кількість символів в ньому, а також форма та зміст.
Метатег description в html-коді сторінки
Googlebot зчитує опис з html-версії сторінки. Для цього всередині тегу <head> має бути розміщений відповідний мета-тег за шаблоном:
<meta name=”description“ content=”текст дескрипшену“/>
Приклад з коду сторінки послуги SEO-просування на нашому сайті:
Місце description в сніпеті різних пошукових систем
Google та Yandex по-різному формують сніппет. Яндекс автоматично витягає зі зімсту сторінки шматок тексту розміром до 240 знаків з пробілами, де є відповідні ключові фрази, але може скористатись і даними з метатегу description.
Google в першу чергу візьме для сніпету саме description, а вже якщо робот вважатиме мета-опис недостатньо релевантним, тоді підтягне відрізок тексту зі сторінки. Виходить, що для просування в Google дескріпшн є більш важливим.
Оптимальна довжина Description: тенденції сьогодення
Довжина мета-тегів останніми роками трохи зросла. Лише кілька додаткових слів в meta description дають можливість більш інформативно і повно описати зміст сторінки.
Довжина Description різна для Google і Yandex.
В Яндексі він має бути 140 символів без пробілів, або 160 з пробілами.
Google сьогодні дозволяє довжину мета-опису 250-275 символів і розміщує їх у трьох рядках. Але може і обрізати його, залишивши у видачі лише два рядки і лише 150 – 160 знаків без пробілів (хоча насправді Google рахує пікселі, а не кількість символів. Але за символами орієнтуватися простіше). Варто зазначити, що в мобільній видачі, часто довжина тексту в сніпеті перевищує довжину в десктопній видачі.
Висновок – довжина meta description, а саме кількість знаків без пробілів, має бути 160-180 символів, допустимий максимум – 290.
Рекомендації з написання Description
Що саме поставити в мета опис?
Високочастотна ключова фраза має бути на самому початку description. Ще ключові слова розмістити ближче до кінця мета тега. Опис детальний, конкретний, максимально точний. Краще у двох реченнях. Мотивуючий заклик перейти на сторінку доцільний в кінці description. Бажано “зачепити” клієнта, згадавши про акції, знижки, привабливі ціни, тощо.
Оптимальна довжина description, з урахуванням наведених вище норм за кількістю символів, у кожному конкретному випадку – це золота середина між максимально стиснутою, компактною інформацією та привабливими для користувача формулюваннями.
Що не варто включати в дескріпшн?
Уникайте багаторазового повторення ключових слів, пошукова система вважатиме це спамом. І буде підтягувати зі сторінки більш придатний текст сама.
Не треба “води” – пустопорожніх слів ні про що.
Не пишіть одразу кілька телефонів, адресу – забагато контактних даних. Одного номеру телефона – цілком достатньо.
Унікальність мета тегу description є обов’язковою для кожної окремої сторінки. І не дублюйте текст title в description. Він має доповнювати тайтл, глибше розкривати його і давати більше змістовної інформації, мотивуючи користувача одразу перейти за посиланням на сторінку.
Читайте також: Довжина title та його зміст – роль в SEO-оптимізації
Емодзі у description: можна чи не можна?
Суперечки навколо використання символів емодзі в мета тезі description не вщухають вже довгий час: одні наполягають, що це тільки на користь, інші припускають, що їх наявність негативно впливає на результати пошукової видачі. Насправді, використання емодзі на мета description не регламентовано Google, і стверджувати що-небудь зі 100% достовірністю немає підстав.
Але що очевидно і однозначно — символи емодзі в description візуально підвищують привабливість сніппета, звертають на себе увагу користувачів, а саме це і потрібно від сніппета: виділитися на фоні конкурентів у пошуковій видачі, залучити, мотивувати натиснути на посилання. Тож використовуйте емодзі в мета тезі дескрипшен, там, де це доречно і відповідає тематиці, нехай ваш сніппет буде яскравішим і помітнішим.
Підсумок:
На скільки вдало сформований сніпет (і description як його складова) покаже індекс CTR (click through rate) – співвідношення кліки/перегляди, помножене на 100. Саме на CTR мета-опис description впливає напряму.