fbpx
Київ, Україна, Ярославів Вал 17А, офіс 100А-а
+38 (097) 000 66 57 info@emsider.ua
Ми в соціальних мережах : )
Головна Без рубрики Довжина Description та як правильно заповнити метатег

Довжина Description та як правильно заповнити метатег

Довжина meta тега description  має бути в межах від 160 до 290 символів. В середньому — 160 – 180 знаків без пробілів. Він має бути унікальним для кожної сторінки і максимально розкривати її зміст двома стислими змістовними реченнями. На початку мета description прописуються пріорітетні ключові слова, ближче до кінця – другорядні.

Мета-тег description — короткий, але дуже важливий опис конкретної веб-сторінки. Користувач бачить “дескріпшн” у сніпеті – стислому інформаційному блоці, що описує дану веб-сторінку у видачі пошукової системи. На самій сторінці сайту мета description не видно.

Довжина дескріпшн
Як виглядає description в Google

Можна стверджувати, що цей мета тег дескріпшен має значний вплив на користувача під час прийняття рішення — перейти за посиланням на дану сторінку чи проігнорувати її та продовжити пошук.

Тож не варто недбало ставитись до його написання. Всі деталі важливі: довжина description, тобто кількість символів в ньому, а також форма та зміст.

Метатег description в html-коді сторінки

Googlebot зчитує опис з html-версії сторінки. Для цього всередині тегу <head> має бути розміщений відповідний мета-тег за шаблоном:

<meta name=”description content=”текст дескрипшену“/>

Приклад з коду сторінки послуги SEO-просування на нашому сайті:десріпшн в коді сторінки

Місце description в сніпеті різних пошукових систем

Google та Yandex по-різному формують сніппет. Яндекс автоматично витягає зі зімсту сторінки шматок тексту розміром до 240 знаків з пробілами, де є відповідні ключові фрази, але може скористатись і даними з метатегу description.

Сниппет в Яндекс
Як виглядає сніпет в Яндексі

Google в першу чергу візьме для сніпету саме description, а вже якщо робот вважатиме мета-опис недостатньо релевантним, тоді підтягне відрізок тексту зі сторінки. Виходить, що для просування в Google дескріпшн є більш важливим.

Оптимальна довжина Description: тенденції сьогодення

Довжина мета-тегів останніми роками трохи зросла. Лише кілька додаткових слів в meta description дають можливість більш інформативно і повно описати зміст сторінки.

Яндекс и Google | EmsiderДовжина Description різна для Google і Yandex.

В Яндексі він має бути 140 символів без пробілів, або 160 з пробілами.

Google сьогодні дозволяє довжину мета-опису 250-275 символів і розміщує їх у трьох рядках. Але може і обрізати його, залишивши у видачі лише два рядки і лише 150 – 160 знаків без пробілів (хоча насправді Google рахує пікселі, а не кількість символів. Але за символами орієнтуватися простіше). Варто зазначити, що в мобільній видачі, часто довжина тексту в сніпеті перевищує довжину в десктопній видачі.

Мобільний сніппет гугл
Як виглядає сніппет в мобільній версії Google

Висновок – довжина meta description, а саме кількість знаків без пробілів, має бути 160-180 символів, допустимий максимум  – 290.

Рекомендації з написання Description

Що саме поставити в мета опис?

Високочастотна ключова фраза має бути на самому початку description. Ще ключові слова розмістити ближче до кінця мета тега. Опис детальний, конкретний, максимально точний. Краще у двох реченнях. Мотивуючий заклик перейти на сторінку доцільний в кінці description. Бажано “зачепити” клієнта, згадавши про акції, знижки, привабливі ціни, тощо.

Оптимальна довжина description, з урахуванням наведених вище норм за кількістю символів, у кожному конкретному випадку – це золота середина між максимально стиснутою, компактною інформацією та привабливими для користувача формулюваннями.

Що не варто включати в дескріпшн?

Уникайте багаторазового повторення ключових слів, пошукова система вважатиме це спамом. І буде підтягувати зі сторінки більш придатний текст сама.

Не треба “води” – пустопорожніх слів ні про що.

Не пишіть одразу кілька телефонів, адресу – забагато контактних даних. Одного номеру телефона – цілком достатньо.

Унікальність мета тегу description є обов’язковою для кожної окремої сторінки. І не дублюйте текст title в description. Він має доповнювати тайтл, глибше розкривати його і давати більше змістовної інформації, мотивуючи користувача одразу перейти за посиланням на сторінку.

Читайте також: Довжина title та його зміст – роль в SEO-оптимізації

Емодзі у description: можна чи не можна?

Суперечки навколо використання символів емодзі в мета тезі description не вщухають вже довгий час: одні наполягають, що це тільки на користь, інші припускають, що їх наявність негативно впливає на результати пошукової видачі. Насправді, використання емодзі на мета description не регламентовано Google, і стверджувати що-небудь зі 100% достовірністю немає підстав.

Эмодзи

Але що очевидно і однозначно — символи емодзі в description візуально підвищують привабливість сніппета, звертають на себе увагу користувачів, а саме це і потрібно від сніппета: виділитися на фоні конкурентів у пошуковій видачі, залучити, мотивувати натиснути на посилання. Тож використовуйте емодзі в мета тезі дескрипшен, там, де це доречно і відповідає тематиці, нехай ваш сніппет буде яскравішим і помітнішим.

Підсумок:

На скільки вдало сформований сніпет (і description як його складова) покаже індекс CTR (click through rate) – співвідношення кліки/перегляди, помножене на 100. Саме на CTR мета-опис description впливає напряму.

Другие материалы

Продвижение в Google My Business | ЭмсайдерПросування в Google My Business
Что такое уровень вложенности | EmsiderЩо таке рівень вкладеності сторінки і як він впливає на SEO-просування
Важность SEO для бизнеса | EmsiderВажливість SEO-просування в сучасному бізнесі
IGTV | EmsiderНова ідея для бізнесу: просування відео в IGTV
Органічний трафік ЕмсайдерЩо таке органічний трафік
SMM для ресторанного бизнеса EmsiderSMM для ресторанного бізнесу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваша заявка вiдправлена. Наш менеджер скоро з вами звя'жеться