Як просувати онлайн гемблінг ресурси в пошуковій видачі
Мова йде про SEO для віртуальних казино, що стали мега-популярними в світі на тлі зростаючих обмежень для ігорного бізнесу, на тлі коронавірусної пандемії та і взагалі завдяки глобальній тенденції поступового перетікання будь-якої людської активності в онлайн.
Не в усіх країнах онлайн гемблінг є легальним бізнесом. Віртуальні казино (гемблінг сайти) дозволені в деяких американських штатах (не в усіх). Це цілком легально в Німеччині, Франції, Великобританії, Ізраїлі, Польщі, Австралії, Канаді (більшості штатів), та в Україні. А також в Індії, Сінгапурі.
В деяких країнах на провадження діяльності з онлайн гемблінга потрібна спеціальна ліцензія (зокрема, в Сполученому Королівстві та в деяких штатах (Пенсильванія, наприклад). Нерідко власники онлайн казино обирають для своєї діяльності зони “податкового раю”: Макао, Гібралтар, Мальта, Антигуа і Барбуда тощо.
В тих державах, де існує заборона на iGaming, гемблінг ресурси можуть банитися.
Онлайн версії традиційного казино пропонують своїм клієнтам, насамперед, рулетку і слоти, а також карти — блекджек, баккару, покер та інші ігри. Ще в онлайн казино є можливість грати в бінго, лотереї і робити ставки на спорт.
iGaming ніша — дуже особлива в плані SEO просування
Дві капітальні проблеми: не в усіх країнах онлайн гемблінг є легальним, і рівень конкуренції в цьому бізнесі надзвичайно високий.
Основні методи SEO просування гемблінг-сайту
Ніхто не відміняв базові засади SEO просування навіть в такій надскладній ніші, як онлайн казино.
Внутрішня SEO оптимізація
Це, насамперед, якісний, технічно досконалий гемблінг сайт, від початку заточений під SEO, максимально зручний і інтуїтивно зрозумілий для користувача, на якому легко створити профіль, легко зробити ставку, легко вивести виграш на карту чи рахунок (як реальні гроші, так і криптовалюту). У клієнта має бути довіра до ресурсу, впевненість, що онлайн казино не спише безпідставно кошти з його рахунку. Сайт має працювати ідеально навіть за умови, що одночасно на даному ресурсі грають тисячі гравців. Інакше клієнт втече до конкурентів, у яких все працює без збоїв, а пошукові роботи одразу помітять, що користувачі на сайті на довго не затримуються.
Тож питання якості web-розробки і вирішення технічних засад функціонування ігрового онлайн ресурсу є першочерговими. В іншому випадку всі недоліки швидко вилізуть на поверхню і не дадуть гемблінг сайту ефективно просуватись у пошуковій видачі, адже пошукові системи надають вагомого значення поведінковим факторам і сайт, не зрозумілий і незручний для користувача, не набуде потрібного авторитету.
Гравці онлайн казино все частіше заходять на гемблінг ресурси не з комп’ютера, а зі смартфона. Тож адаптивність під мобільні пристрої стає базовою засадою успіху в просуванні в топ.
Зручність розрахунків: поповнення рахунку, виведення коштів мають йти максимально легко і вибір платіжної платформи критично важливий. Це відноситься до питання юзабіліті, тож це також базові засади роботи онлайн казино.
Після створення якісного гемблінг ресурсу, наступний етап, що має пряме відношення до SEO — контент. Пошукові системи надають контенту все більшого значення і з кожним днем краще розпізнають зміст текстів. Тож всі класичні операції SEO просування мають бути виконані і для сайту онлайн казино. Це якісні, релевантні, об’ємні SEO-тексти, корисні і цікаві для користувачів. Звісно, цій роботі передує збір і кластеризація семантичного ядра і вибір для себе тих ключових фраз, за якими будуть просуватись певні сторінки. Оскільки сфера онлайн казино надзвичайно конкурентна, є сенс робити ставку на низькочастотні запити.
Не слід забувати, що сучасні вимоги пошукових систем до контенту — його регулярна оновлюваність і актуальність. Тобто це постійна праця на оновлення текстів, оптимізацію сторінок за ключовими запитами, ведення блогу, публікація новин тощо. Так, SEO — це процес, а не разова дія, для казино в тому числі.
Підсумовуючи, можна назвати такі обов’язкові пункти внутрішньої оптимізації гемблінг ресурсу:
- технічно досконалий швидкий сайт;
- UX/UI дизайн;
- юзабіліті на високому рівні;
- адаптація під мобільні пристрої;
- релевантний оновлюваний контент.
Зовнішня оптимізація сайту онлайн казино
Далі настає час для нарощування маси зовнішніх посилань. Отримати посилання таким самим способом, як це робиться для інших бізнесів (товари, послуги), для iGaming сфери значно складніше.
Аутріч (outreach) — один з популярних способів досягнення позитивних результатів. Враховуючи особливість сфери бізнесу — онлайн гемблінг, знайти адекватні ресурси і розмістити посилання за адекватні гроші значно важче, ніж в інших сферах, не всі ресурси згодні надавати можливість розмістити у себе dofollow посилання на сайт онлайн казино. А якщо і згодні, то за набагато вищу ціну. Тож аутрічери мають працювати наполегливо, щоб здобувати посилання високої якості і у великій кількості.
Можливість купівлі посилань на біржах вкрай обмежена для західного ринку, хоча така опція також існує, зокрема, для України.
Власники з метою розкрутки онлайн казино нерідко обирають стратегію створення PBN — мережі приватних блогів, і на сайтах цієї мережі розміщують посилання на сайт, що просувається, нарощуючи таким чином масу зовнішніх посилань. Шлях дорогий і тривалий, але в такому бізнесі, як онлайн-казино, крутяться великі гроші, тож такі вкладення вважаються виправданими. Плюси і мінуси? Як і в будь-якій роботі, створювати PBN слід ретельно, наповнювати якісним контентом, щоб не “палитися” перед пошуковими системами, що, в принципі, легко вичисляють схеми з PBN і роблять відповідні висновки, невтішні для тих, хто розміщує свої посилання на таких приватних блогах.
Тож якщо вже PBN, то підійти до створення мережі сайтів для розміщення посилань слід серйозно і не шкодувати зусиль на їх розкрутку і на якісний контент.
Власне, є немало досить успішних кейсів SEO розкрутки гемблінг-ресурсів виключно за допомогою маси посилань на PBN.
Вирощування сайту-лідера поміж кількох кандидатів
Реальні кейси просування онлайн казино свідчать про доцільність створення одразу кількох гемблінг сайтів. Через певний час роботи ресурсів буде видно, який з них вибивається в лідери за позиціями, за трафіком. Аналіз причин успіху чи неуспіху окремих сайтів покаже, яка стратегія просування є найбільш ефективною в даній ситуації. Адже алгоритми пошукових систем — річ загадкова, мінлива і наперед не завжди можна спрогнозувати, який з кількох подібних сайтів буде більш успішним і конкретно з якої причини. Такі речі з’ясовуються виключно на практиці. Далі вже залишається робити висновки і розвивати досягнення, врахувавши всі недоліки. Тож витрати на створення одразу кількох ігрових ресурсів цілком виправдовують себе з часом.