Фон Фон
EMSIDER

• SERM •

SERM — Search Engine Reputation Management — це процес управління репутацією сайту, компанії, бренду, продукту чи особи в інтернеті за допомогою інструментів SEO.

Замовити

Які заходи відносяться до SERM?

Аналітика

Перший етап роботи — збір та аналіз інформації про компанію в інтернеті, пошук негативних статей, відгуків — як реальних, так і замовних від конкурентів, так званий чорний PR. Зняття тональності пошукової видачі за брендовими запитами. Аналітика та моніторинг позицій необхідні не лише на початковому етапі, це процес постійний.

01
Розробка стратегії

Формуємо план конкретних SERM заходів, що включає пошукову оптимізацію власного інтернет-ресурсу, просування позитивної інформації про замовника на зовнішніх ресурсах, регулярне відслідковування тональності відгуків в мережі, контентний план, програму стимулювання позитивних відгуків в інтернеті від реальних клієнтів.

02
Очищення та витіснення

SERM — це поступовий процес витіснення будь-якої негативної інформації про замовника в пошукових системах та заміщення її позитивними відгуками, характеристиками, іміджем. Очищення пошукової видачі від замовного негативу та неправдивої інформації від недобросовісних конкурентів. Витіснення небажаної та неправдивої інформації про бренд та розповсюдження позитивної інформації, що сприятиме просуванню бренду.

03
Підвищення позицій

Підвищення рейтингу сайту в Google та інших пошукових системах. Використовуючи інструменти SEO, ми виводимо інтернет-ресурс на максимально високі позиції в пошуковій видачі. Етап включає внутрішню та зовнішню оптимізацію сайту, оптимізацію контенту, нарощування маси посилань. Можливе додаткове задіяння SMM.

04
Формування репутації

Застосовується в тому числі для нових брендів, що не мають поки що ніякої репутації. Включає роботу з майданчиками відгуків, розміщення іміджевих статей на авторитетних ресурсах, зростання кількості позитивного контенту в мережі про бренд, просування в топ-10 позитивних відгуків. В роботі можуть використовуватись елементи ORM та PR.

05
Закріплення позицій

Важливо не лише тимчасово завоювати панівне становище, треба утриматися в топі та не втратити досягнутих позицій. Постійний процес моніторингу з паралельним нарощуванням маси позитивної інформації необхідний для успішного існування в конкурентному середовищі. SERM — це процес: щоб репутація компанії, бренду в пошуковій видачі зберігала високі позиції, над цим слід працювати постійно.

06

Яких цілей можна досягти за допомогою SERM?

Над репутацією треба працювати постійно!

  • Витіснити з пошукової видачі негатив, створений конкурентами;
  • змінити тональність за брендовими запитами з негативної на позитивну (збільшити кількість позитивної інформації у видачі);
  • сформувати позитивний імідж компанії, бренду, в тому числі для нових брендів, що ще не мають певної репутації;
  • підвищити авторитетність ресурсу у пошукових систем та підняти його позиції у пошуковій видачі;
  • наповнити перші сторінки пошукової видачі виключно позитивною інформацією про бренд;
  • підвищити лояльність та довіру клієнтів до бренду, сформувати стійкий позитивний емоційний відгук у цільової аудиторії на згадування про бренд в інтернеті.

Цены

В яких випадках SERM — управління репутацією в інтернеті — буде корисним?

Конкуренти та чорний PR

Якщо конкуренти займаються чорним PR проти вашої компанії, розміщуючи замовні негативні статті та недостовірну інформацію про вашу компанію (продукт, послугу, особу), спеціалісти з SERM виявляють подібні факти та пропонують ефективну стратегію боротьби з цим явищем.

Негативні відгуки

SERM спеціалісти допоможуть розібратись в причинах великої кількості негативної інформації в інтернеті про бренд, в тому числі, якщо ці причини полягають у внутрішніх проблемах компанії або пов’язані з якістю товарів, послуг. Спільними зусиллями реально можна змінити ситуацію шляхом витіснення негативу з інтернету, паралельно прибравши причини негативних відгуків в самій компанії.

Про вас не знають

В інтернеті дуже мало інформації про вашу компанію (продукт, послугу), і просто відсутній імідж як такий — за допомогою SERM цей пробіл можна заповнити, ефективно збільшити масу згадувань про бренд в позитивному ключі, задіяти соціальні мережі, форуми, тематичні майданчики для розповсюдження позитивної інформації.

Низький рейтинг сайту

SERM здатний підвищити авторитетність вашого інтернет-ресурсу у пошукових систем (Google та інших), змінити негативний імідж компанії (бренду, продукту) на позитивний за допомогою інструментів пошукового просування сайтів. Очищення перших сторінок пошукової видачі від будь-якої негативної інформації про компанію та заміщення її позитивними характеристиками, відгуками, іміджем.

Результативність SERM заходів

Як зміниться пошукова видача?

Глобальним результатом SERM для бізнесу є підвищення довіри користувачів мережі до компанії, бренду, продукту, послуги.

Після вводу брендового запиту на першій сторінці пошукової видачі має з’являтись виключно позитивна або нейтральна інформація про дану компанію, продукт. Якщо позитивна інформація не попадає на першу сторінку, SERM допоможе просунути її в топ-10.

Хочете ефективно та швидко сформувати довіру до вашого бренду, досягти позитивного іміджу, максимально поширити позитивну інформацію про себе, підвищити популярність свого бренду, і, як результат — збільшити прибуток своєї компанії? Звертайтесь до професіоналів!

Як працюють SERM спеціалісти агентства EMSIDER?

Професійний підхід плюс креативне мислення

Ми розбираємося з найскладнішими випадками, знаходимо істинні причини репутаційних втрат наших клієнтів. Якщо вони пов’язані з внутрішніми проблемами компанії (якість продукції або сервісу, тощо), спочатку слід прибрати ці проблеми і лише після цього приступати до реалізації SERM заходів. До SERM входить також виявлення фактів недобросовісної конкуренції, навмисні дії конкурентів з метою знищення ділової репутації замовника.

Наступний етап після виявлення причин низької репутації — розробка стратегії підвищення репутації замовника. Кожний кейс унікальний, і до складання плану SERM заходів наше агентство підходить індивідуально та креативно, залучаючи до роботи спеціалістів з SMM, SEO-просування, брендингу, тощо. Ми працюємо в тісному контакті з замовником, щоб в короткий термін дати помітний позитивний результат, постійно інформуємо замовника про хід виконання SERM заходів та надаємо регулярну аналітику щодо їх результативності.

Останні публікації

SMM для ресторанного бизнеса Emsider

SMM для ресторанного бізнесу

Корисні поради: як просувати ресторан 🍽 в Instagram, Facebook та інших соціальних мережах і чому це найкращий вид маркетингу для ресторанного бізнесу

Белое, серое, черное SEO

Біле, сіре, чорне SEO: 50 відтінків пошукової оптимізації

Про що йдеться у термінах "біле SEO просування", "сіре SEO" і "чорне SEO" ⚫

SEO нового сайта | Emsider

SEO з нуля: особливості просування молодого сайту

SEO-просування сайту з нуля ⏏ Поради по просуванню молодого ресурсу

Клієнти маркетингової агенції Emsider

Visa logo | Emsider Zoloche | Кейсы Emsider Ощадбанк | Портфолио Emsider iStore Logo | Emsider Лелека | Кейсы Emsider Genesis Clinic Logo | Emsider Genstar | Кейсы Emsider А-Сервис Logo | Emsider Anngli Logo | Emsider Havas Engage logo | Emsider

Популярні питання

Що таке SERM?

SERM — це комплекс заходів, направлений на формування позитивного іміджу компанії, бренду чи особи в інтернеті з використанням інструментів пошукової оптимізації. Різновид репутаційного маркетингу.

Кому потрібні послуги SERM?

Компаніям, що мають з тих чи інших причин низьку репутацію в інтернеті та низький рейтинг у пошукових систем. Новим брендам, невідомим широкому загалу. Товарам та послугам, що отримують масу негативних відгуків в інтернеті. Веб-сайтам, що мають низький рейтинг в пошуковій видачі. Публічним особам, що бажають підвищити свою популярність через інтернет.

Що входить до SERM?

Зняття тональності пошукової видачі за бреновими запитами. Витіснення негативної інформації про клієнта з пошукової видачі. Оптимізація сторінок з відгуками, розміщення позитивної інформації про замовника на різних інтернет-майданчиках. Моніторинг результатів вжитих SERM заходів.

Яка вартість послуги SERM?

Ціна послуги SERM для кожного клієнта визначається індивідуально та залежить від наміченого календарного графіку робіт, від складності задачі та обсягу робіт. SERM — не разова акція, а довготривалий процес, що передбачає постійний моніторинг та оперативне реагування.

Замовте безкоштовну консультацію

Ваші дані у безпеці та не будуть передані третім особам

E M S I D E R

Ми будемо раді обговорити ваш проєкт