Просування салону краси в інтернеті
Салон краси у великому місті навряд чи собі може дозволити працювати лише на сарафанному радіо. Сфера дуже конкурентна, тому стратегія просування салону краси обов’язково має включати адекватну рекламу та розкрутку в інтернеті.
Як для будь-якого бізнесу, для цієї сфери послуг існують свої особливості, про які корисно знати, щоб просування перукарні, салону краси було ефективним, фінансово обґрунтованим і давало поштовх до розвитку, а не просто дозволяло виживати.
Основні методи просування салону краси
Одні способи просування платні і навіть дуже не дешеві, інші — безкоштовні, і їх треба використовувати максимально. Салон краси — бізнес витратний, зайві розходи на рекламу не кожен може собі дозволити, адже вкладення мають окупитись. Отже, розберемося докладніше, що і як працює, кому підходить, який дає результат.
SMM для салону краси
Ні для яких закладів сфери послуг просування в соціальних мережах не дає такого ефекту, як для салону краси. Це пояснюється тим, що індустрія краси працює на візуальний ефект, показати який якнайкраще дозволяють якісні фото та відео.
Реклама салону краси в Instagram дозволяє продемонструвати потенційним клієнтам усі переваги сервісу, охопивши при цьому максимально цільову аудиторію за допомогою правильно настроєної таргетованої реклами.
Інстаграм надає одразу кілька ідеальних форматів для реклами салону краси. Пости з якісними фото за продуманим контент-планом — для таргету, сториз — короткі мотивуючі відео, що існують лише 24 години, — для підтримки лояльності підписників та спонукання їх до цільових дій. Новий відеоформат Reels в Instagram дає можливість креативити як завгодно: додавати музику, спецефекти, наприклад, AR-маски Інстаграм, роблячи відео більш привабливими, незвичайними, такими, що запам’ятовуються. Подібні прийоми використовують як для залучення нових підписників, так і для підтримки інтересу вже наявної аудиторії.
Реальні кейси просування салонів краси в Інстаграм, що показують хороші результати, можна брати як орієнтир і приклад для вироблення власної унікальної стратегії.
Отже, створення бізнес-акаунту в Instagram і реєстрація в Google Ads — перший необхідний етап просування салону краси. Що стосується ціни таргетованої реклами для салону, перукарні, вона залежить від конкурентного середовища у вашому місті та змінюється ситуативно.
TikTok
TikTok — також цікавий формат для реклами салону краси в соцмережах, хоч і складніший, бо вимагає неабиякого креативу та чималих витрат часу.
Можна наочно демонструвати чарівні перетворення клієнтів майстрами салону у форматі “до-після”, а також записувати веселі, смішні, емоційні короткі ролики про процес роботи, івенти в салоні, тощо.
Якщо для Instagram цілком можливо достатньо створювати контент у вигляді якісних фото з короткими рекламними текстами — наприклад, фото зачісок і манікюру, зроблених у цьому салоні, і використовувати ці пости для таргетованої реклами, то для того, щоб відео в TikTok набрало солідну кількість переглядів, воно має бути супер креативним, цікавим, захоплюючим глядача з першої секунди і зберігати інтригу до кінця. Записувати такі відео часто – не дешеве задоволення.
У різних соціальних мереж аудиторія відрізняється за віком, соціальним статусом користувачів та іншими параметрами. Оскільки аудиторія TikTok молодша, ніж у Інстаграм, і тим більше, ніж у Facebook, то для того, щоб охопити максимально широку аудиторію у віковому розрізі, потрібно за можливості працювати з усіма популярними соцмережами. Якщо ж фінанси не дозволяють і треба обирати — ми б радили зупинитися все ж таки на Instagram. Важливий момент — регулярність ведення сторінки салону краси в Інстаграмі. Тобто це постійна робота: є активність у соцмережах — є інтерес публіки, немає постів — немає інтересу.
Інфлюєнсери
Для просування салону краси в соцмережах нерідко використовують інфлюенсерів — популярних осіб, що мають широку аудиторію. Це блогери з великою кількістю фоловерів, авторитетні лідери думок. Також це можуть бути відомі медійні особи — артисти, телеведучі.
Реклама салону краси на сторінці інфлюєнсера в Інстаграм, Фейсбук, на його YouTube або Telegram каналі може давати хороші результати. Чи буде це вигідно фінансово власникам салону – залежить від співвідношення ціна/популярність блогера та від якості рекламного меседжу. Практика показує, що дозволити собі співпрацю з інфлюєнсером можуть дорогі столичні салони, тоді як в обласних центрах, не кажучи вже про невеликі міста, цей бізнес є набагато менш прибутковим і можливості реклами салону краси за допомогою популярних персон набагато скромніші.
Google My Business
Google My Business – обов’язковий (і безкоштовний!) пункт програми просування. Салон краси, перукарню, барбершоп, СПА-салон шукають територіально. Точна локація на Google Maps, 5 зірочок, високий рейтинг та багато позитивних відгуків клієнтів у Google – це шанс для салону краси в умовах великої щільності конкурентів на квадратний кілометр площі міста.
Але підходити до питання заповнення профілю салону краси, перукарні, СПА в Google My Business потрібно серйозно. Максимально заповнені поля профілю, використання релевантних ключових слів, які зрештою приведуть нових клієнтів до вашого салону — запорука успіху цього способу безкоштовної реклами в інтернеті. Знайти ці ключові фрази саме для вашого салону краси допоможуть фахівці з пошукової оптимізації сайтів.
Відгуки
Обов’язково залучайте всілякі популярні сайти відгуків у місті (типу barb.ua). Це дуже важливий інструмент. На цих сайтах обов’язково мають з’явитися хороші відгуки від реальних живих людей, і що більше, то краще. Над цим потрібно працювати, відгуки за позаминулий рік уже не годяться, мають бути завжди “свіжі”. Як простимулювати ваших клієнтів витратити свій час на гарний відгук в інтернеті — думайте, способи є (знижка на наступне відвідування, послуга у подарунок тощо).
Якщо з репутацією в інтернеті у салону краси з’явилися проблеми, якщо реальні клієнти не задоволені сервісом і залишили погані відгуки, або якщо маса негативу в мережі — це підступи ваших конкурентів, — питання необхідно вирішити. Допоможуть фахівці з SERM — управління репутацією в інтернеті. Краще звернутися до професіоналів, щоб отримати хороший результат у короткий термін. Звісно, якщо негативні відгуки мають під собою реальний ґрунт, спочатку слід навести лад з якістю послуг у вашому салоні.
Обов’язкова програма просування для салону краси:
- Таргетована реклама в Instagram
- Google My Business
- Сайти відгуків
Просування сайту салону краси
Невеликому салону краси, особливо у провінції, зовсім не обов’язково мати свій повноцінний інтернет-сайт. Витрати на створення сайту та його утримання, швидше за все, будуть необгрунтованими. Цілком допустимо обмежитися лендингом, причому сенсом його існування буде швидше престиж закладу, ніж отримання реального трафіку і залучення нових клієнтів з органічного пошуку. Односторінковий сайт-візитку можна використовувати для просування салону в соцмережах (для таргетованої реклами).
Щодо SEO просування сайту салону краси, то це доцільно тільки для дуже великих гравців даного ринку: наприклад, для великої клініки косметології, естетичної медицини, що має у своєму арсеналі також салон краси, перукарські послуги, нігтьовий сервіс, СПА, лазерну епіляцію , візаж та інше, все у комплексі. Грамотно вибудована стратегія просування сайту дасть можливість зайняти провідні позиції з найбільш прибуткових послуг компанії, а заразом і просунути свій салон краси та супутні дрібні (у фінансовому плані) послуги.
Також має сенс створювати та розкручувати сайт для мережі салонів. Інвестиції в пошукову оптимізацію сайту мережі закладів не просто окупаються. Через деякий час на сайт починає йти потік цільового органічного трафіку, що збільшується, — це готові потенційні клієнти, які шукають саме ці послуги, саме зараз, саме в цьому місті/районі. І платити за кожен клік та кожен показ реклами не потрібно!