Фон Фон
EMSIDER

Контекстна реклама

Тут можна замовити повний спектр послуг із налаштування контекстної реклами в інтернеті. Ефективний засіб збільшення онлайн продажів - PPC, яка реально працює.

Замовити
Головна Контекстна реклама

Як зробити контекстну рекламу ефективною?

Доречність контекстної реклами

Точна відповідність, релевантність запиту, набраному користувачем у пошуковому рядку Google або в іншій пошуковій системі. Наприклад: якщо пошуковий запит стосувався iPhone, показувати контекстну рекламу смартфонів інших брендів не дуже ефективно.

01
Ефективний меседж

Необхідна постійна робота і зі змістом, і з формою подачі оголошення, рекламним меседжем. Це дозволить відстежувати ефективність рекламного контенту та реакцію на нього потенційного клієнта, та за необхідності вносити корективи.

02
Налаштування PPC та ведення кампанії

Щоб залучити якісний цільовий трафік, потрібно правильно настроїти контекстну рекламу в Google, а потім моніторити ефективність рекламної кампанії. Залишати процес без нагляду не доцільно. Вчасно внесені корективи можуть у рази підвищити фінансову віддачу від контекстної реклами.

03
Ремаркетинг

Технологія в контекстній рекламі, що повертає на сайт користувача, який вже відвідував його, але не здійснив покупки чи іншої цільової дії. Багатьом користувачам потрібно кілька разів побачити рекламу товару, щоб прийняти рішення про покупку, і ремаркетинг допомагає переконати тих, хто сумнівається. Дуже ефективний маркетинговий інструмент для інтернет-магазинів.

04

Що потрібно знати про контекстну рекламу

Google має спеціальні сервіси для налаштування контекстної реклами

PPC, або “плати за клік” — принцип контекстної реклами.

Види контекстної реклами (за формою): текстове оголошення, картки з фото товару та ціною (мерчант), банер, відеореклама.

Google Ads - онлайн-сервіс, який надає всі можливості для налаштування ефективної контекстної реклами в інтернеті з можливістю вибору аудиторії: за місцем (країна, регіон, місто), за мовою. З автоматичним підбором мінімальних цін за клік. З можливістю змінювати текст та вид оголошення у будь-який момент. З вказівкою ключових слів, за якими показуватиметься оголошення. Після внесення оплати реклама з'являється в мережі.

Завдяки статистичним даним, які збирає Google Ads (кількість кліків, кількість показів, CTR та ін) рекламодавець може відстежувати ефективність рекламної кампанії та безпосередньо впливати на неї, змінюючи налаштування.< /p>

Сервіс Google Merchant Center - налаштування контекстної реклами Мерчант для інтернет-магазинів. На цю платформу можна додати відомості про товари, і контекстна реклама у вигляді фото з ціновою пропозицією буде відображатися за релевантними запитами зверху або збоку першої сторінки пошукової видачі. Google Мерчант показує ваші товари саме зацікавленим користувачам, які вже готові зробити покупку. Це один із найефективніших механізмів контекстної реклами завдяки візуальній складовій (фото товару).

Налаштування контекстної реклами в Google — це лише початковий етап, не менш важливим є ведення рекламної кампанії на всіх етапах. Постійний моніторинг ефективності кампанії та своєчасне внесення коректив для досягнення максимальної фінансової віддачі. Є сенс замовити контекстну рекламу у спеціалізованому агентстві, якщо ви хочете отримати якісно налаштовану контекстну рекламу, яка окупиться та принесе вам суттєве збільшення продажів.

Цены

Переваги контекстної реклами в порівнянні з іншими видами інтернет-маркетингу

Миттєвий результат

Насамперед, контекстну рекламу PPC відрізняє миттєвий результат, якщо порівнювати її із SEO-просуванням сайту. Як тільки контекстна реклама оплачена, її одразу бачить ваша цільова аудиторія. Це перевага для тих сайтів, які не можуть конкурувати з SEO в органічній видачі. Мінус: як тільки гроші закінчилися, вона більше не показується.

Усі канали доступні

Порівняно з SMM, який бачать лише користувачі тих чи інших соціальних мереж, контекстна реклама доступна всім, хто шукає той чи інший продукт/послугу у будь-якій пошуковій системі. Реклама в контекстно-медійній мережі охоплює 90% користувачів Інтернету по всьому світу. Google має спеціальні сервіси для налаштування та розміщення контекстної реклами, такі як Google Ads.

Налаштування PPC на цільову аудиторію

Контекстна реклама і таргетована реклама: таргет бачать потенційні споживачі, які теоретично можуть зацікавитися рекламованим товаром (за віком, статтю, соціальним становищем, колом інтересів — усе це враховує таргетована реклама), а контекстну — ті, хто вже зараз шукає даний товар/послугу . Тобто шанси потрапити в десятку і привести нового клієнта вашому бізнесу у правильно налаштованої контекстної реклами значно вищі.

Можливість гнучкого налаштування

Контекстну рекламу можна замовити та налаштувати за регіонами, за мовою, за демографічними показниками. У Google Ads можна змінювати налаштування рекламного облікового запису, щоб досягти максимальної віддачі. Можна контролювати вартість контекстної реклами шляхом регулювання ціни за клік (обмеження). Вимкнути рекламу в Google можна будь-якої миті.

Вартість контекстної реклами

Як формується ціна на контекстну рекламу?

Ціна за клік - PPC (pay per click) - суть контекстної реклами, її основний принцип. Тобто, рекламодавець платить за кожен клік користувача за рекламним оголошенням.

Ціна за клік у контекстній рекламі тим більша, чим конкурентніша сфера бізнесу. Складається вартість за клік за принципом аукціону. В Україні найдорожча контекстна реклама – у фінансовій сфері. Крім того, ціна контекстної реклами залежить від інших факторів, наприклад, CTR (показник клікабельності).

Також ціна залежить від позиції, на якій розміщуватиметься оголошення (позиція визначається в результаті аукціону). Варіює ціна за клік і від часу показу, і від рекламного майданчика. У Google Ads є функція автоматичного вибору мінімальної ціни за клік.

Можливо налаштувати оплату лише за конверсію в Google Ads.

Статистика Google Ads дозволить наочно побачити ефективність контекстної реклами. За бажання можна в будь-який момент зупинити показ контекстної реклами та заощадити рекламний бюджет.

Замовити налаштування контекстної реклами в Google у маркетинговому агентстві — правильне рішення для бізнесу

Професійне налаштування реклами в Google та інших пошукових системах

Ми надаємо кваліфіковані послуги з налаштування контекстної реклами в інтернеті, досвід у цій сфері дає нам можливість робити це більш якісно та добиватися більшої ефективності рекламної кампанії, ніж якщо цим займаються непрофесіонали.

Як відбувається налаштування контекстної реклами для клієнтів EMSIDER:

  • визначаємо цілі рекламної кампанії, знайомимося з сайтом клієнта, сферою його бізнесу та аналізуємо також його конкурентів;
  • збираємо семантичне ядро ​​і виділяємо ключові запити, за якими має відображатися контекстна реклама;
  • визначаємо цільову аудиторію, на яку буде налаштована контекстна реклама в Google;
  • підготовка текстів, рекламного контенту;
  • налаштування облікового запису в Google Ads;
  • запуск та ведення рекламної кампанії;
  • моніторинг ефективності та коригування рекламного контенту та налаштувань під час кампанії. Звіт перед замовником.

Останні публікації

Просування медичних сайтів

Просування медичного сайту

Все про просування медичних сайтів: маркетингові інструменти, методи, особливості, корисні підказки.

Веб студія Emsider

Як працює веб-студія

Про роботу веб-студії зсередини: як створюється сайт, які фахівці працюють над проектом, зона відповідальності кожного члена команди 🖥️

SEO Гемблінг

Як просувати онлайн гемблінг ресурси в пошуковій видачі

Методи розкрутки сайту онлайн казино: практичні поради від професійної SEO агенції

Наші клієнти

Visa logo | Emsider The Village - Эмсайдер Ощадбанк | Портфолио Emsider Teva - Емсайдер the glenlivet logo - Эмсайдер Видавництво ранок лого емсайдер Weleda лого Zoloche | Кейсы Emsider 4 Сезони ЖК | Emsider iStore Logo | Emsider IOM Ukraine ТойсТой лого Масяня лого Емсайдер Gamzix Emsider Amaxa емсайдер Balun logo | Emsider Лелека | Кейсы Emsider Genstar | Кейсы Emsider А-Сервис Logo | Emsider Anngli Logo | Emsider Genesis Clinic Logo | Emsider Havas Engage logo | Emsider

Популярні запитання

Що таке контекстна реклама?

Контекстна реклама відображається в Інтернеті залежно від запиту користувача в пошуковій системі. Її головна перевага в тому, що її бачать ті користувачі, які зацікавлені в даному продукті. Формат контекстної реклами буває різним: текстова, фотооголошення, відеореклама.

Як складається ціна контекстної реклами?

Ціна контекстної реклами визначається з розрахунку за кожен клік, а ціна кліку залежить від конкурентності. Google Ads визначає ціну кліка на основі аукціону: хто більше платить, той отримує більше кліків. Показник ефективності контекстної реклами — CTB (click to buy), — відсоток користувачів, що став вашим покупцем.

Для чого використовується контекстна реклама?

Контекстна реклама — ефективний засіб збільшення онлайн-продажів, що дозволяє демонструвати ваші оголошення лише зацікавленим споживачам, які прямо зараз шукають ваш продукт/послугу в інтернеті. Ви платите лише за переходи за вашим рекламним оголошенням.

Як працює контекстна реклама у Google?

Google показує контекстну рекламу вгорі пошукової видачі за релевантним запитом, таким чином, користувач спершу бачить рекламу (текстову або фото товару з ціною), і може відразу перейти на сайт. Так контекстна реклама потрапляє точно у ціль.

Заповніть форму і ми вам передзвонимо

    Ваші дані у безпеці та не будуть передані третім особам

    E M S I D E R