EMSIDER
Брендинг
Замовити розробку бренду з нуля, створення брендбука та гайдлайну, ребрендинг
Які поняття об'єднує загальний термін “брендинг”?
Розробка бренду
Комплексний підхід до розробки бренду починається з аналізу компанії, її продукту, ринку, конкурентів, цільової аудиторії. Результат створення бренду: формування цілісного образу та філософії, які узагальнюють уявлення людей про продукт/компанію.
СТВОРЕННЯ БРЕНДБУКУ
У брендбуку викладено ідеологічну платформу бренду та його візуальну стратегію. Це концептуальний документ, керівництво з управління брендом, де відображена філософія компанії, її цілі та система цінностей, генеральна лінія комунікації з цільовою аудиторією.
Гайдлайн
Розробку гайдлайну можна замовити як самостійну послугу або як складову частину брендбука. Це детальне зведення правил використання візуальної атрибутики бренду (логотип, фірмовий знак, фірмовий стиль та корпоративні кольори, шрифти, правила розміщення фірмового стилю на упаковці, рекламі тощо).
Ребрендинг
Якщо ваш бізнес виріс зі старого іміджу і потребує кардинального оновлення, ребрендинг допоможе створити новий образ компанії, продукту, який відповідатиме масштабам зростання компанії та сформує відповідний інтерес потенційних клієнтів до вашого продукту.
Вартість розробки бренду
Як формується ціна брендингу?
Розробка бренду – послуга комплексна. Залежно від переліку робіт, які ви хочете замовити, формується ціна на брендинг.
При укладанні договору на розробку бренду вказуються конкретні послуги та погоджується ціна за етапами. Наприклад, можна замовити лише створення гайдлайну як практичного керівництва для персоналу та рекламодавців щодо використання фірмового стилю.
До переліку послуг з розробки бренду може входити неймінг та створення брендбука.
Максимальний пакет включає стратегію управління брендом, логотип та фірмовий стиль, дизайн сайту та соцмереж, правила використання візуальних констант, дизайн упаковки та форми персоналу, інтеграцію фірмового стилю у простір, дизайн інтер'єру, всі комунікаційні та рекламні матеріали бренду.
Вартість створення бренду визначається індивідуально, оскільки масштаби кожного проекту відрізняються.
Навіть набір візуальних елементів, які клієнт замовляє у рамках розробки бренду, не є однаковим. В одних випадках потрібна розробка цілої лінійки візуальних ідентифікаторів бренду, від логотипу до дизайну упаковки, шрифтів, форми персоналу та дизайну вивісок та інтер'єрів, іншому ж замовнику потрібно лише впорядкувати та чітко окреслити правила використання вже існуючого логотипу, колірної палітри, та виробити свій неповторний стиль рекламної продукції та всієї комунікації з клієнтами.
Особливості брендингу для різних сегментів бізнесу
Бренд компанії
Фірмовий стиль компанії необхідний для формування іміджу в очах партнерів, клієнтів та персоналу. Крім гайдлайну як основного зводу правил використання візуальної айдентики фірми, брендинг для компанії включає стратегію HR-комунікації, що формує у співробітників правильне розуміння місії і цінностей компанії.
Рітейл брендинг
У рітейл сегменті особливе значення має брендинг торгового простору, що змушує покупця/клієнта знову і знову повертатися у ваш магазин, ресторан, кафе, бутік, салон або готель. В рітейл брендинг входить дизайн інтер'єру, вивісок, реклами, форма персоналу та інші елементи комунікації з відвідувачами.
Digital-комунікації бренду
Для бізнесів, що продають свої товари або послуги в інтернеті, брендинг включає дизайн сайту, інтернет-магазину, мобільного додатка, бізнес-профілів у соцмережах, тобто повний пакет рекомендацій щодо практичного використання фірмового стилю в інтернет-просторі.
Дизайн упаковки
Упаковка – найважливіший інструмент продажу, від дизайну упаковки залежить привабливість товару для покупця. Впізнаваність торгової марки, стійкий інтерес до її продукції формується, зокрема, з допомогою дизайну упаковки, підкріпленого рекламою у єдиному стилі.
Ребрендинг і рестайлінг
Для бізнесу, який прагне розширити горизонти і вийти на новий рівень
Якщо ваш бізнес вимагає оновлення візуального образу, щоб залишатися актуальним, розвиватися в ногу з часом або продемонструвати, що у бренді та його стратегії відбулися деякі якісні зміни, досвідчена та креативна команда EMSIDER допоможе провести комплексний рестайлінг бренду.
У випадку ребрендингу зазвичай бренд зберігає свій ключові ідентифікатори (наприклад, назва, корпоративні кольори). Обов'язково оновлюється візуальна складова бренду, актуалізується посил, спрямований на цільову аудиторію для того, щоб дати бренду нове життя та залучити нових клієнтів, зберігши при цьому відданість старих.
У деяких випадках ребрендинг передбачає також зміну назви бренду. Найчастіше ребрендинг необхідний у разі злиття та поглинання компаній, зміни власників або керівної ланки, кардинального репозиціонування бренду або іміджевих проблем, пов'язаних з колишнім ім'ям.
У будь-якому випадку, фахівці Emsider проаналізують вашу ситуацію та допоможуть знайти те брендингове рішення, яке допоможе вашому бренду розкрити свій маркетинговий потенціал та стати лідером у своєму сегменті.
Цікавить розробка бренду? Звертайтеся и Emsider
Сильний бренд — це енергія зростання вашоого бізнесу і одна із ключових складових успіху
Відомий, популярний бренд — це потужний інструмент комунікації, впізнаваний образ, що транслює цінності та викликає прихильність аудиторії.
Наше агентство спеціалізується на розробці корпоративних та товарних брендів, рітейл-брендів.
Ми є експертами у створенні брендів, наділених особливою позитивною енергією, яскравою індивідуальністю, що викликають позитивний емоційний відгук у споживачів.
Наш підхід до створення бренду заснований на докладному аналізі продукту/компанії, виробленні стратегії бренду, розробці фірмового стилю та всіх візуальних складових бренду, побудові рекламних комунікацій бренду.
Ми даємо клієнту генеральну лінію управління брендом, яка дозволить активно просувати бренд на ринку, виділятися серед конкурентів, завойовувати позитивну репутацію та як результат – підвищувати продажі та розвивати бізнес.
Останні публікації
Просування медичного сайту
Все про просування медичних сайтів: маркетингові інструменти, методи, особливості, корисні підказки.
Як працює веб-студія
Про роботу веб-студії зсередини: як створюється сайт, які фахівці працюють над проектом, зона відповідальності кожного члена команди 🖥️
Як просувати онлайн гемблінг ресурси в пошуковій видачі
Методи розкрутки сайту онлайн казино: практичні поради від професійної SEO агенції
Наші клієнти
Популярні запитання
Що входить у створення бренду?
Створення бренду включає докладний аналіз продукту, конкурентного середовища, цільової аудиторії та вироблення на його основі стратегії комунікації бренду, позиціонування, розробка фірмового стилю, айдентики бренду тощо.
Яка вартість розробки бренду?
Вартість створення бренду змінюється у широких межах залежно від комплексу послуг: неймінг, створення брендбука, гайдлайн, розробка стратегії бренду, позиціонування на ринку.
Де краще замовити брендинг?
Замовити брендинг краще у спеціалізованому агентстві, що має досвід та професіоналів, здатних створити якісний продукт, який буде ефективним інструментом для зростання та розвитку бізнесу, підвищення продажів та розширення лояльної аудиторії бренду.
Від чого залежить вартість брендингу?
Від обсягу послуг та від сфери бізнесу. Очевидно, що брендинг для мережі невеликих кафе та брендинг банку — проекти різного масштабу, відтак вартість брендингу в цих випадках буде різнитися на порядки.
Заповніть форму і ми вам зателефонуємо
E M S I D E R