Фон Фон
EMSIDER

Таргетована реклама в Instagram і Facebook

Професійне налаштування таргету для вашого бізнесу зробить рекламу максимально адресною, приведе нових підписників на ваші акаунти і дозволяючи продавати більше товарів, залучати більше нових клієнтів на ваші послуги.

Замовити
Головна SMM (Маркетинг в соціальних мережах) Таргетована реклама в Instagram і Facebook

Яких цілей можна досягти за допомогою налаштування таргетованої реклами?

Збільшення кількості звертань

Реклама, що досягла свого цільового споживача, спрацьовує на порядок краще реклами "в нікуди". Таргет в Інстаграм і Фейсбук має в своєму розпорядженні точні механізми виходу на свого клієнта, який при правильній подачі рекламного меседжу вже готовий зробити дзвінок, замовлення, і нарешті, покупку.

01
Зниження вартості конверсії

CR - коефіцієнт конверсії, conversion rate. Правильне налаштування таргету дозволяє платити менше за той же самий CR без налашутвання, позбавляючись від нецільових кліків. Іншими словами, ви отримуєте більше продажів, а платите за кліки, що до цих продажів привели, значно менше.

02
Забезпечення окупності витрат на рекламу

Можна витратити незліченні суми на рекламу, але так і не отримати бажаного результату. Добре налаштований таргет в Інстаграм і Фейсбук, як правило, окупається, оскільки холості постріли виключаються, а нецільова аудиторія відсіюється в процесі налаштування таргетованої реклами.

03
Економія рекламного бюджету

Існують механізми контролю ціни на цільову рекламу, та й взагалі ціноутворення в сфері таргетованой реклами дуже гнучке. Чим точніше налаштована цільова аудиторія, тим менше витрачається бюджет. Виділяючи навіть невелику суму щомісяця на таргет, бізнес може отримувати хорошу фінансову віддачу через продажі.

04

Що таке таргет в Інстаграм і Фейсбук?

Мета, яка цілком виправдовує вкладені кошти

Таргетована реклама в Instagram і Facebook є складовою частиною SMM - просування в соціальних мережах, причому найбільш масовою і поширеною частиною даного напрямку, оскільки саме Facebook і Instagram дають ефективну віддачу рекламодавцю, якщо налаштування таргету в Фейсбуці або Інстаграмі зроблене якісно і професійно, якщо є потрапляння точно в ціль, в "десятку".

Власне, слово "таргет" - це "мета" або "ціль" англійською мовою. Тобто таргетована реклама - це та реклама, яка максимально точно націлена на потенційного споживача, покупця рекламованого товару, послуги, продукту. Налаштовуючи таргет, бізнес не витрачає свій ресурс на рекламу серед аудиторії, якій його продукт точно не цікавий.

Цены

Що входить до послуги налаштування таргетованої реклами в Instagram і Facebook?

Дослідження ринку

Спочатку максимально точно визначається цільова аудиторія, в тому числі в територіальній прив'язці, за віковими групами, за інтересами, виділяється той кістяк цільової аудиторії, на який ми в подальшому і будемо направляти наш таргет.

Вивчення конкурентів

Аналізуються основні конкуренти і їх способи просування: використовувані ключові фрази, канали просування, способи залучення трафіку на сайт, меседжі і цінності, які вони доносять до споживача. Максимально ефективні рішення беруться за основу для налаштування реклами.

Підготовка постів

Створення рекламних постів для просування в Instagram і Facebook з урахуванням мети рекламної кампанії і вимог кожної з цих мереж. Щоб таргет в Інстаграм спрацював, пост повинен бути зроблений якісно: і у візуальному плані, та в плані адекватності рекламного меседжу.

Власне налаштування таргету

Визначаємо плейсмент для показу реклами (стрічка новин, сторіз), час показу реклами, узгоджуємо бюджет і терміни, виконуємо необхідні технічні налаштування. Потім йде проходження модерації — і на виході таргетована реклама в соціальних мережах запущена.

Звертайтеся до професіоналів за налаштуванням реклами в соціальних мережах

В EMSIDER знають, як налаштувати таргет для вашого бізнесу

Таргет в Facebook і Instagram - чудовий маркетинговий інструмент, користуватися яким потрібно вміти. Важливі всі деталі: точність налаштування, якість рекламних постів, правильно вибране місце, час, регулярність постів, чітке розуміння цілей рекламної кампанії (реклама, що продає, що нагадує, іміджева реклама і т.д. І, звичайно, якісний контент.

Налаштування таргету в Фейсбуці або Інстаграмі — робота, що вимагає часу і кваліфікованого людського ресурсу. Завжди вигідніше доручити це професіоналам, ніж витратити свій час, адже без спеціальних знань і досвіду не отримати бажаного результату.

Доступ до статистики переглядів, відстеження ефективності постів, моніторинг залучення аудиторії - фахівці з таргету зберуть всю аналітику і якщо якийсь елемент реклами не спрацьовує, оперативно змінять тактику.

Агентство EMSIDER візьме на себе всі питання, пов'язані з таргетованою рекламою для вашого бізнесу. Професійно, відповідально, з дотриманням графіка і регулярною звітністю.

Особливості та переваги таргету в Instagram і Facebook

Який з цих рекламних майданчиків підходить для вашого бізнесу?

У Instagram і Facebook різні аудиторії, і відповідно, для продажу певних груп товарів і послуг потрібно вибирати, який з двох майданчиків підходить краще.

Instagram має в цілому більш молоду аудиторію, а формат фото і відео, характерний для цієї соцмережі, дозволяє успішно просувати ті товари і послуги, рішення про покупку яких приймається на основі візуального досвіду. Зокрема, одяг, взуття, послуги громадського харчування та перукарень можна успішно продавати через таргет в Instagram (хоча наведений тут перелік сфер, звісно, не вичерпний).

Facebook має доступ до забезпеченої аудиторії середнього і старшого віку, і в силу особливостей формату соцмережі тут можна активно просувати товари і послуги для здоров'я і краси, лакшері товари, туристичні послуги, навіть елітну нерухомість.

Обидві соцмережі пов'язані між собою, що полегшує рекламодавцю взаємодію з цими майданчиками і дозволяє по максимуму використовувати можливості обох. Налаштування таргету в Instagram може здійснюватися через рекламний кабінет в Facebook, і потім вже створені рекламні оголошення запускаються на обрану цільову аудиторію.

Способи реалізувати таргет в Інстаграм і Фейсбук - використовуючи бізнес-профіль у соціальних мережах, або Ads Manager в Facebook. Існують певні інструменти для прицільного вибору аудиторії, складання графіку показів і оптимізації рекламного бюджету.

Останні публікації

Продвижение в Google My Business | Эмсайдер

Просування в Google My Business

Просування на Google картах 🗺 – ефективний маркетинговий інструмент для будь-якого локального бізнесу

IGTV | Emsider

Нова ідея для бізнесу: просування відео в IGTV

Як малий бізнес може використати Instagram телебачення ? IGTV в своїх комерційних та рекламних цілях

SMM для ресторанного бизнеса Emsider

SMM для ресторанного бізнесу

Корисні поради: як просувати ресторан ? в Instagram, Facebook та інших соціальних мережах і чому це найкращий вид маркетингу для ресторанного бізнесу

Наші клієнти

Visa logo | Emsider The Village - Эмсайдер Ощадбанк | Портфолио Emsider Teva - Емсайдер Zoloche | Кейсы Emsider 4 Сезони ЖК | Emsider iStore Logo | Emsider Лелека | Кейсы Emsider Havas Engage logo | Emsider Genesis Clinic Logo | Emsider Amaxa емсайдер Balun logo | Emsider Anngli Logo | Emsider А-Сервис Logo | Emsider Genstar | Кейсы Emsider

Популярні запитання

Яка ціна налаштування таргету в Інстаграм?

Ціна таргету включає власне ціну налаштування і плату за покази. У вартість налаштування таргету входить вивчення конкурентів, визначення цільової аудиторії, розробка стратегії показу реклами, власне налаштування аккаунту і рекламної кампанії.

Для яких сфер бізнесу підходить таргет в Інстаграм?

Таргетована реклама в Інстаграм ідеально підходить для продажів тих товарів і послуг, які мало шукають через пошукові системи. Продаж одягу, взуття, подарунків, послуги салонів краси, реклама кафе, барів, ресторанів, розважальних закладів та заходів, івенти і багато іншого.

Як налаштувати таргетовану рекламу в Фейсбук?

Для налаштування таргету в Фейсбуці слід використовувати Facebook Ads Manager. Сервіс дозволяє налаштувати рекламний кабінет і використовувати його для регулярного показу реклами на вашій бізнес-сторінці в Facebook. Завдяки гнучким налаштуванням можна точно направити рекламу на цільову аудиторію.

Як налаштувати таргетовану рекламу в Фейсбук для Інстаграм?

Потрібен бізнес-аккаунт в Instagram. Його слід підключити до бізнес-сторінки на Facebook. Тепер є можливість запускати рекламу через Facebook Ads Manager. Пов'язані між собою соцмережі дозволяють редагувати опис профілю Інстаграм через ФБ, вказати контакти, збирати статистику показів, оперативно керувати рекламною кампанією.

Заповніть форму і ми вам передзвонимо

Ваші дані у безпеці та не будуть передані третім особам

E M S I D E R