Фон Фон
EMSIDER

SEO-просування сайтів

SEO-оптимізація допоможе ефективно підняти сайт в пошуковій видачі, вивести в топ і утримати високі позиції в Google та інших пошукових системах, підвищити конверсію та збільшити продажі.

Замовити

З чого складається пошукове просування сайтів

SEO-аудит та збір даних web-аналітики

Детальний SEO-аудит сайту дозволить оцінити реальну якість вашого ресурсу та його місце в конкурентному середовищі. Покаже, якими бачать сторінки вашого сайту пошукові системи, чому сайт видається за пошуковими запитами далеко не на першій сторінці; які технічні недоліки сайту негативно впливають на індексацію сторінок. Ви можете замовити у нас разову послугу SEO-аудиту і отримати повний письмовий звіт з переліком критичних помилок, що мають бути усунені. А також детальний аналіз юзабіліті, швидкості завантаження сайту, якості контенту та інші дані SEO-аналітики.

01
План пошукової оптимізації

Створивши новий сайт, чи зробивши SEO-аудит ресурсу замовника, ми розробляємо стратегію та складаємо план SEO заходів на найближчі місяці, базуючись на даних аналітики. В план включаються ті види SEO-робіт, що оцінені як перспективні в контексті даного ресурсу. Це дії з внутрішньої оптимізації сайту: технічна оптимізація, збір і кластеризація семантичного ядра, оптимізація контенту, оптимізація структури сайту під ключові пошукові запити користувачів. А також зовнішня оптимізація сайту.

02
Виправлення технічних помилок

Майже на кожному сайті присутні технічні помилки: неправильно налаштовані редиректи, биті посилання, неоптимізовані URL сторінок сайту, відсутні або неправильно прописані метатеги, помилки в налаштуваннях мультимовності сайту та інші (таких помилок можуть бути десятки і сотні на одному сайті). В своїй масі помилки негативно впливають на позиції в пошуковій видачі. Виправлення виявлених під час SEO-аудиту технічних помилок відбувається за участю програміста компанії-замовника, а якщо такого немає, ми залучаємо програміста з нашого боку.

03
Робота з семантичним ядром

Щоб сайт був максимально орієнтованим на свою цільову аудиторію, ми проводимо збір та кластеризацію семантичного ядра. Часто виникає потреба змінити структура сайту під ключові запити користувачів: те, як бачить структуру свого ресурсу власник і те, як шукають в інтернеті його товар чи послугу потенційні покупці, може кардинально різнитись, як наслідок, люди будуть знаходити лише ваших конкурентів, але не вас. Ми оптимізуємо сторінки сайту під ключові запити реальних споживачів вашого продукту. Якщо з часом попит змінюється, ми відслідковуємо цей процес та вносимо корективи.

04
Опрацювання цільової аудиторії

Зростання кількості відвідувачів сайту не завжди тотожне зростанню продажів. Можлива причина — орієнтованість не на свою аудиторію. Визначення і сегментація ЦА, аналіз поведінкових факторів користувачів і підлаштування під потреби і вподобання потенційних клієнтів, створення потоку нових лідів та утримання постійних покупців — одна з сфер пошукової оптимізації сайту і інтернет-маркетингу в цілому. Механізмів реалізації цієї задачі є багато, ми маємо власні фахові секрети і напрацювання, які ми впроваджуємо та тестуємо постійно. Ми знаємо, як зацікавити, привабити і утримати потенційного покупця, як розширити аудиторію та випередити конкурентів.

05
Оптимізація контентної складової

Сайт для бізнесу — це не статичне утворення, створене раз і назавжди. Це динамічна, жива структура, що має швидко підлаштовуватись під зміни кон’юнктури ринку, діяти на випередження конкурентів, щоб не опинитись серед останніх в своєму сегменті. Google-бот відслідковує зміни контенту індексованих сторінок і підбирає для видачі по запиту насамперед “свіжі” ресурси, контент яких регулярно оновлюється, розширюється і відповідає сучасним вимогам якості змісту та дизайну. Крім того, корисний, якісний контент — великий плюс для приваблення клієнтів. Контент-менеджмент — обов’язковий елемент нашої роботи в рамках SEO-просування.

06
Зовнішня оптимізація сайту

Нарощування якісної маси посилань — розміщення тематичних статей з посиланнями на авторитетных ресурсах надає ваги сайту та позитивно впливає на рейтинг. Якісно проведений крауд-маркетинг може дати помітне зростання позицій сторінок у видачі, підвищити впізнаваність та популярність вашого продукту чи послуги на ринку. Нарощування маси посилань — дуже тонкий процес, оскільки посилання на сайт з “підозрілих” для пошукового робота інтернет-ресурсів не лише не просунуть його вгору, а навпаки, понизять його у видачі. Ми знаємо, як провести зовнішню оптимізацію фахово та результативно.

07
Моніторинг позицій та звітність

Ми в постійному режимі тестуємо результативність стратегії SEO оптимізації кожного сайту, відслідковуємо зміни позицій, фіксуємо зміни трафіку і оперативно реагуємо на отримані дані, міняючи те, що не дає позитивного ефекту та розширюючи найбільш перспективні напрямки. Замовники отримують регулярні звіти про результати SEO-просування в зручній для них формі та наочно бачать ефективність вкладених в SEO коштів. Для нас не існує шаблонів, обмежень, авторитету конкурентів, ми відкриті для нового і готові пробувати те, чого до нас в SEO не робив ніхто.

08

SEO — це не витрати, а інвестиція в розвиток бізнесу

За системного підходу SEO-просування дає наростаючий ефект

Приймаючи рішення замовити просування сайту, важливо вірно розуміти, що є цей процес для вашого бізнесу. Якщо контекстну рекламу можна сміливо віднести до витрат, що безпосередньо лягають на собівартість товару чи послуги, то з SEO-оптимізацією сайту все принципово інакше. Це системна робота з залучення нового трафіку, нових клієнтів, що в результаті дає зростання продажів та фінансового потоку.

Витрати на цю роботу можна і треба розцінювати як інвестування в розширення бізнесу, в залучення потоку лідів з нових маркетингових каналів, в захоплення нових сегментів ринку для ваших товарі вта послуг. Вклавши певні кошти в SEO-оптимізацію сайту, ви почнете отримувати наростаючий ефект від цих дій, до того ж без плати за зростання трафіку, як при контекстній рекламі.

Ми стверджуємо, що SEO-просування — це фітнес для вашого сайту: якщо припинити займатись, тонус ослабне і на дальній дистанції бізнес-марафону неоптимізований сайт опиниться далеко позаду своїх конкурентів.

Цены

Вже за кілька місяців SEO-просування сайту в пошукових системах ви отримаєте результат:

Підняття сайту в пошуковій видачі

Головний результат SEO — вихід сайту в топ пошукової видачі. Ми моніторимо динаміку росту позицій і надаємо замовнику звіти на регулярній основі. Просунувши сторінки сайту за ключовими запитами, важливо утримати високі позиції, випередити конкурентів та розширити свій сегмент ринку.

Збільшення органічного трафіку

Вже через 2 - 3 місяці SEO-просування можна показати динаміку зростання трафіку на сайт з органічного пошуку, тобто за небрендовими ключовими запитами користувачів. Збільшення трафіку в рази протягом року — реальна мета, на практиці у нас є приклади зростання трафіку на порядки за цей термін.

Наближення до цільової аудиторії

Оптимізований під пошукові запити цільової аудиторії сайт з високими позиціями залучить нових зацікавлених клієнтів у ваш бізнес, це можна відслідкувати за ростом показників конверсії. Ефективний сайт — той сайт, відвідувачі якого залюбки роблять заплановані дії, що призводять врешті до покупки.

Фінансовий результат

Монетизація трафіку: в міру того, як сайт піднімається в пошуковій видачі і росте відвідуваність ресурсу зацікавленими користувачами, бізнес отримує фінансову віддачу від вкладень в SEO-просування. Зростання продажів, збільшення кількості клієнтів, розширення вашого бізнесу — закономірні та очікувані результати інвестицій в розкрутку сайту.

Реалізація плану SEO-заходів і бюджетування процесу

Ціна SEO-просування сайту

Після аналізу сайту і визначення стратегії ми складаємо календарний план робіт та домовляємося про місячний бюджет, щоб замовник міг чітко планувати свої витрати на SEO-просування. Ціни формуються в межах доступності та конкурентоздатності. Як правило, місячний бюджет на просування ресурсу для середнього бізнесу є в межах зарплати одного рядового працівника, тобто це є цілком прийнятні суми, за які замовник може отримати кратне зростання трафіку і кількості нових клієнтів. Виконуючи план з розкрутки веб-сайту, ми постійно відслідковуємо зміну позицій сторінок у пошуковій видачі, фіксуємо зміни трафіку. Тестуємо різні методи просування, слідкуємо за зміною алгоритмів індексування сайтів з боку пошукових систем. Змінюючи тактику SEO-просування, знаходимо ту лінію, що дасть максимальний ефект. Замовнику справитися з такими задачами нереально. Тут необхідні спеціальні знання та інструменти. Плюс вміння креативно мислити, вигадувати нестандартні рішення, щоб випередити конкурентів, що регулярно вкладають в SEO-розкрутку своїх сайтів чималі гроші.

SEO-просування сайтів від Emsider

Нам є що запропонувати клієнту!

Філософія побудови відносин з замовником базується на зацікавленості в результаті: ми хочемо активізації росту бізнесу нашого клієнта, ми знаходимо нові способи SEO-просування веб-сайту клієнта, ми постійно слідкуємо за швидкою зміною алгоритмів роботи пошукових систем, щоб завжди бути на крок попереду конкурентів. Ми постійно моніторимо поведінку користувачів щодо вашого ресурсу і до аналогічних сайтів ваших прямих конкурентів, оперативно робимо висновки та вживаємо адекватні заходи для підвищення рейтингу вашого сайту. Конкурентне середовище передбачає постійну боротьбу за покупця, і ефективному SEO-просуванню як складовій інтернет-маркетингу належить провідна роль.

Останні публікації

SMM для ресторанного бизнеса Emsider

SMM для ресторанного бізнесу

Корисні поради: як просувати ресторан 🍽 в Instagram, Facebook та інших соціальних мережах і чому це найкращий вид маркетингу для ресторанного бізнесу

Белое, серое, черное SEO

Біле, сіре, чорне SEO: 50 відтінків пошукової оптимізації

Про що йдеться у термінах "біле SEO просування", "сіре SEO" і "чорне SEO" ⚫

SEO нового сайта | Emsider

SEO з нуля: особливості просування молодого сайту

SEO-просування сайту з нуля ⏏ Поради по просуванню молодого ресурсу

Наші клієнти

Visa logo | Emsider Zoloche | Кейсы Emsider Ощадбанк | Портфолио Emsider iStore Logo | Emsider Genesis Clinic Logo | Emsider Лелека | Кейсы Emsider Genstar | Кейсы Emsider А-Сервис Logo | Emsider Anngli Logo | Emsider Havas Engage logo | Emsider

Популярні запитання

Що таке SEO-просування сайту?

Дії з покращення якості інтернет-ресурсу, що включають внутрішню та зовнішню оптимізацію сайту. Мета SEO — зробити сайт більш привабливим і для користувачів, і для пошукових роботів, а результат — підвищити позиції сайту в пошуковій видачі за ключовими запитами користувачів.

Для чого потрібна пошукова SEO оптимізація сайту?

Підвищення рейтингу ресурсу у пошукових систем та залучення органічного трафіку на сайт призведе до більшої відвідуваності сайту та збільшить конверсію, а це дасть зростання продажів та збільшення доходу. SEO оптимізація враховує безліч факторів ранжування сайтів та дає підняття позицій ресурсу в пошуковій видачі.

Що відноситься до внутрішньої оптимізації?

Внутрішня оптимізація сайту включає технічну оптимізацію (виправлення технічних помилок, що впливають на позиції сайту в пошукові видачі), роботу з семантичним ядром, оптимізацію контенту та інші заходи.

Що таке зовнішня пошукова оптимізація сайту?

Зовнішня пошукова оптимізація сайту — це нарощування кількості посилань на даний сайт на авторитетних сторонніх ресурсах. Нарощування маси посилань впливає на ранжування сайту пошуковими системами, підвищує його позиції в пошуковій видачі. Кількість та якість посилань на сайт — один з найважливіших факторів ранжування.

Для чого потрібен SEO аудит, збір SEO-аналітики?

SEO аудит покаже якість сайту, виявить технічні помилки, що гальмують зростання позицій у видачі, дасть інформацію про швидкість завантаження сайту, адаптивність сторінок під мобільні пристрої, про якість контенту та інші характеристики. За результатами SEO-аналітики складається план подальшої SEO-оптимізації сайту.

Замовте безкоштовну консультацію

Ваші дані у безпеці та не будуть передані третім особам

E M S I D E R