Фон Фон
EMSIDER

SMM просування в соціальних мережах

Забезпечимо просування вашого бренду в Instagram, Facebook, TikTok, налаштуємо таргетовану рекламу в соцмережах — весь комплекс SMM послуг

Замовити

Ефективний SMM: як працює наше агентство?

Аналіз

SMM аудит ваших наявних акаунтів в соціальних мережах. Аналізуємо наявні у замовника канали просування, їх ефективність, аудиторію, охоплення, відповідність цілям бізнесу, фінансову ефективність вкладень в SMM на момент звернення замовника до нас.

01
Цілі

Постановка мети SMM просування. Щоб правильно визначити цілі, ми маємо досконально вивчити ваш продукт, ваш бізнес, ваших конкурентів та ваших споживачів, а також маркетингові методи, що застосовувались раніше.

02
Стратегія

Побудова стратегії просування в соцмережах відповідно до цілей (SMM стратегія). Вибір ресурсів: соціальні мережі, персональні та колективні блоги. Планування оптимізації наявних та створення нових акаунтів, блогів, тощо.

03
Сегментація аудиторії

Сегментація цільової аудиторії і розробка стратегії роботи з кожним окремим сегментом з урахуванням інтересів, запитів, потреб. Під кожний сегмент ЦА — ведення окремого акаунта в Facebook, в Instagram, свій блог, тощо.

04
Контент

Створення якісного контенту для SMM. Тестування ефективності різних типів контенту (текст, фото, відео). Гнучкий підбір періодичності, тематики, характеру постів в соцмережах для максимальної ефективності під кожний сегмент цільової аудиторії.

05
Управління акаунтами

Ведення Instagram, просування в Facebook, ведення тематичного блога, налаштування таргетованої реклами в соцмережах. Робота виконується з паралельним відслідковуванням KPI (ефективності методів SMM).

06
Моніторинг

Регулярний моніторинг впливу SMM заходів, рекламних кампаній на фінансовий результат бізнесу: збільшення продажів, зростання доходу як наслідок залучення нової клієнтури. Залежно від успішності тих чи інших каналів просування в соцмережах іде коригування планів SMM просування.

07
Звітність

Регулярні звіти про результати SMM просування перед замовником. Наші клієнти отримують повну інформацію про ефективність витрат на маркетинг в соціальних мережах, на ті чи інші рекламні кампанії. Періодичність звітів — як зручно замовнику.

08

Вартість просування бренду в соціальних мережах

Послуги SMM: як формується ціна?

Головна особливість маркетингу в соціальних мережах — це відсутність шаблонних рішень. Кожен бренд, якому вдалося підірвати Instagram, TikTok чи YouTube та залучити масовий потік клієнтів з соцмереж, тестував різні гіпотези, поки не знайшов те саме своє найефективніше рішення.

Команда експертів SMM агентства EMSIDER допомагає своїм клієнтам пройти цей шлях набагато швидше і почати заробляти на своїх соцмережах, залучати нову аудиторію, підвищувати лояльність до бренду вже сьогодні.

Ціна SMM просування в соціальних мережах розраховується індивідуально для кожного проекту залежно від регіона, сфери та конкурентного середовища. До прикладу, ціна ведення Instagram, просування в Facebook залежить від частоти постів, кількості контенту, тощо.

Цены

Просування в соцмережах з Emsider — це:

Маркетингові канали

Ефективний канал продажів для вашого бізнесу. Реклама, що працює, тому що прицільно звертається до своєї цільової аудиторії, доносить важливу інформацію для прийняття користувачем рішення, заохочує до цільових дій і врешті спонукає до покупки.

Максимальне охоплення ЦА

Широке охоплення зацікавленої цільової аудиторії в соціальних мережах. Виділення та максимальне залучення саме тих категорій користувачів, що потенційно можуть стати покупцями, дозволяє не витрачати кошти на рекламу серед тих, хто не зацікавлений у вашому продукті.

Воронки продажів

Підвищення відсотка конверсій в продажі: правильні акценти та продумані рекламні кампанії в соціальних мережах принесуть фінансовий результат. Формуємо воронки продажів: охоплення ЦА — зацікавленість постами в соцмережах — цільові дії (перехід на сайт) — перегляди, замовлення, продажі.

Відносини з клієнтами

Ефективне утримання наявних клієнтів і залучення нових за рахунок якісного контенту, налаштування зворотнього зв’язку з клієнтами та управління репутацією в соцмережах.

Яких цілей можна досягти за допомогою SMM?

практичний досвід SMM агенції Emsider

Найбільш затребувані послуги SMM: ведення Instagram, Facebook, Telegram каналу, просування через комерційні сторінки в соціальних мережах, таргетована реклама в Фейсбук та Інстаграм.

Добиваємося не лише збільшення числа підписників в Інстаграм чи інших соцмережах, але і підвищення активності користувачів (переходи на сайт, перегляд сторінок, звернення). Основні методи — пости, що продають, інформаційний контент, real time контент, кейси, огляди.

Формуємо позитивну думку про бренд: публікуємо експертні статті, позитивні відгуки, створюємо привабливий образ продукту за допомогою сторіз в Instagram, масок Instagram, тощо.

Підтримуємо лояльність постійних покупців (акції, знижки). Інформуємо ЦА про нові продукти — анонси, огляди, нативний рекламний контент.

Збільшуємо ступінь залучення аудиторії через зворотній зв’язок: запитання-відповіді, конкурси, голосування, акції на активність.

Результат SMM маркетингу — зростання числа нових покупців та утримання постійних клієнтів, збільшення продажів та дохідності бізнесу.

Ефективність просування в соцмережах можна оцінити в цифрах

KPI — ключові показники ефективності SMM:

Це конкретні кількісні показники, що допоможуть реально оцінити ефективність SMM маркетингу.

  • число фоловерів акаунта в соцмережах, підписників, читачів
  • кількість переходів з соцмереж на сайт компанії
  • активність, цільові дії підписників (кліки, лайки, коментарі, репости)
  • коефіцієнт залучення ER (наскільки публікації зацікавили користувачів соцмереж, що побачили дані пости). Цей показник дає зрозуміти, чи викликає цікавість публікація. Співвідношення користувачів, що зреагували, до загального числа тих, що побачили (охоплення) х 100%. Скільки користувачів взяли участь в обговоренні, розповсюдженні контенту.
  • охоплення цільової аудиторії (відрізняється від числа підписників) — це кількість людей, що бачать конкретні пости.

Останні публікації

SMM для ресторанного бизнеса Emsider

SMM для ресторанного бізнесу

Корисні поради: як просувати ресторан 🍽 в Instagram, Facebook та інших соціальних мережах і чому це найкращий вид маркетингу для ресторанного бізнесу

Белое, серое, черное SEO

Біле, сіре, чорне SEO: 50 відтінків пошукової оптимізації

Про що йдеться у термінах "біле SEO просування", "сіре SEO" і "чорне SEO" ⚫

SEO нового сайта | Emsider

SEO з нуля: особливості просування молодого сайту

SEO-просування сайту з нуля ⏏ Поради по просуванню молодого ресурсу

Наші клієнти

Visa logo | Emsider Zoloche | Кейсы Emsider Ощадбанк | Портфолио Emsider iStore Logo | Emsider Genesis Clinic Logo | Emsider Лелека | Кейсы Emsider Genstar | Кейсы Emsider А-Сервис Logo | Emsider Anngli Logo | Emsider Havas Engage logo | Emsider

Популярні запитання

Що таке SMM?

SMM (Social Media Marketing) — це просування бренду в соціальних мережах. Мета SMM — створення позитивної репутації бренду, залучення трафіку, розширення цільової аудиторії, створення потоку замовлень з соцмереж, залучення нових та утримання старих клієнтів.

Що включає SMM?

Ведення акаунтів, блогів в соціальних мережах, розміщення постів, що продають, таргетована реклама в соцмережах, розширення цільової аудиторії за рахунок нових фоловерів, формування позитивного іміджу бренду через соціальні медіа, зворотній зв’язок з споживачами.

Навіщо потрібно просувати бізнес в соцмережах?

За допомогою соцмереж можна ефективно розширити цільову аудиторію, що зацікавлена в даному продукті, створити нові канали продажів, популяризувати продукт, формувати та підтримувати позитивний імідж бренду.

Ціна просування в Інстаграм

Вартість ведення Instagram, просування бренду в інших соцмережах визначається індивідуально залежно від частоти постів, охоплення аудиторії, сфери бізнесу, тощо.

Заповніть форму і ми вам перетелефонуємо

Ваші дані у безпеці та не будуть передані третім особам

E M S I D E R