Що таке органічний трафік
Власникам комерційних сайтів не завжди очевидно і зрозуміло, чому саме органічний трафік на сайт має таке велике значення для розвитку їх бізнесу, для збільшення продажів.
Органічний трафік — це саме ті користувачі, яким прямо зараз потрібен ваш продукт (товар, послуга) і вони цілеспрямовано шукають його в інтернеті, забиваючи у рядку пошуку назву того, що вони бажають знайти, купити, замовити. Здебільшого це люди, що ще не знають про вашу компанію. Але їм потрібен ваш товар чи ваші послуги. Тобто це ваша най-най цільовіша аудиторія. І ви шукаєте один одного прямо зараз! Органічний трафік максимально релевантний, навіть більше, ніж контекстна реклама.
В чому різниця між різними видами трафіку для бізнесу?
Ті, що вже знайомі з вашим сайтом, просто наберуть в рядку пошуку його URL. Це прямий трафік, а не органічний. Тобто це здебільшого повторні користувачі. Добре, що вони є, але ж вам потрібні і абсолютно нові покупці та клієнти!
Є трафік, що приходить з посилань, розміщених деінде на інших ресурсах. Щоб він з’явився, треба попрацювати над появою таких зовнішніх посилань на ваш ресурс. А це час, гроші, трудозатрати. Для дрібного та для відносно молодого бізнесу напрацювати значну масу зовнішніх посилань на сайт — майже фантастична задача.
Трафік з соцмереж — цінний ресурс для бізнесу, але ж це зовсім не безкоштовне задоволення. SMM коштує досить дорого в конкурентних сферах. А без плати за рекламу вашу бізнес-сторінку Facebook парактично нікому не покаже. Instagram теж. Такі в них алгоритми. Себто за кожен перехід на сайт з соцмереж ви маєте заплатити живі гроші. Не заплатили — ваші пости людям не показують, і вони не заходять на ваш сайт і не купують ваш продукт. Дещо поліпшують ситуацію всілякі хитрощі, на які йдуть власники бізнес-акаунтів у соцмережах, щоб привабити клієнтів. Наприклад, маски в Instagram, чат боти, що “підігрівають” цікавість публіки і стимулюють до покупки.
Так само дорого може обходитись бізнесу трафік, що приходить з контекстної реклами в інтернеті. Ці витрати лягають на собівартість вашого товару. В особливо конкурентних сферах вартість PPC може сягати сотень гривень за клік!
А ось органічний трафік сам по собі — безкоштовний. Тут жодних витрат на рекламу немає. Але щоб залучити органічний трафік доведеться:
- розробити якісний сучасний сайт
- реалізувати всі технічні вимоги під SEO просування
- наповнити сайт якісним, корисним і цікавим контентом
- ретельно опрацювати ключові запити, за якими сайт буде видаватись
- випередити конкурентів у пошуковій видачі, тобто досягти топових позицій.
Утриматись в топі не просто в конкурентному середовищі. Сайт має постійно вдосконалюватись, контент має оновлюватись, масса зовнішніх посилань має регулярно зростати. Все це підвищує авторитет сайту у пошукових систем, і він показується користувачам за максимально релевантними запитами на верхніх позиціях. Це є запорукою збільшення органічного трафіку.
Все ці заходи називаються просування в пошукових системах, або SEO (search engine optimization).
Інтернет магазин потребує органічного трафіку максимально
Для інтернет магазинів як для бізнесу органічний трафік має ключове значення. Адже це чи не єдиний метод (не враховуючи Мерчант) охопити аудиторію, що досі ніяк не контактувала з вашою компанією чи брендом, але є потенційним зацікавленим покупцем вашого продукту.
Працюйте над залученням органічного трафіку, якщо ваш бізнес — це надовго
Можна стверджувати, що всі зусилля та витрати на поліпшення якості сайту і його просування у пошукових системах є довгостроковою інвестицією в розвиток бізнесу, що буде давати фінансову віддачу тривалий час і виводити бізнес на якісно новий рівень.
Якщо сторінки сайту досягають топ-3 у видачі Google, органічний трафік приводить на сайт нових і нових готових до покупки людей. Далі вже в ступають в дію такі маркетингові фактори, як якість вашого продукту і якість обслуговування. І якщо з цим все добре, бізнес набирає обертів, як сніговий шар!
Так, щоб досягти топових позицій у пошукові видачі, доведеться досить тривалий час вкладатися в пошукову оптимізацію сайту. Але коли процес просування в Google почне давати результати, можна дозволити собі економити рекламний бюджет і знімати вершки завдяки зростанню органічного трафіку.
Ціна залучення клієнта через таргетовану рекламу росте щороку, тож в довгостроковій перспективі пошукова оптимізація, або SEO, є вигідною маркетинговою опцією у порівнянні з рекламою.
Тож працюйте над залученням органічного трафіку на ваш сайт і бажаємо вам комерційного успіху, зростання і нових бізнесових перспектив.