fbpx
Київ, Україна, Ярославів Вал 17А, офіс 100А-а
+38 (097) 000 66 57 info@emsider.ua
Ми в соціальних мережах : )
Головна Без рубрики Довжина title та його зміст – роль в SEO-оптимізації

Довжина title та його зміст – роль в SEO-оптимізації

Довжина метатегу title (тайтл) – має бути в межах 70-80 символів, або 10-12 слів, сформованих у змістовне речення з використанням ключових фраз. З title пошукові системи формують заголовок сніпета, який користувач бачить в пошуковій видачі і на основі якого він приймає рішення щодо переходу за посиланням на дану веб-сторінку.

Title в сниппете Emsider

Займаючись SEO-оптимізацією сайту, слід ретельно опрацювати всі фактори ранжування, аби досягти максимальної релевантності кожної веб-сторінки під пошукові запити потенційних клієнтів.

Одним з таких факторів є метатег title. Він такий важливий, насамперед, тому, що з нього пошукові системи формують заголовок сніпету – опису веб-сторінки, яку користувач побачить у видачі пошукової системи.

Правильно сформований title позитивно впливає на ранжування сторінки. Погано прописаний метатег title може звести на нівець решту зусиль з SEO-оптимізації.

Пошукові системи задають певний ліміт на довжину метатегів

Мінімальна довжина Title в Google і Yandex раніше складала 30, зараз вже 45 символів. Чому не менше? Бо такий короткий тег вкрай неінформативний.

 

Сниппет в Яндекс
Сніпет в Яндекс

Наприклад: ось є два запити користувачів: високочастотний – «купити ліжко», і середньочастотний – «купити дерев’яне ліжко в Києві». Незалежно від того, який з цих двох варіантів користувач забив у рядок пошуку, він шукає цілком конкретний товар – до прикладу, двоспальне дерев’яне ліжко кольору бук чи подібного відтінку. Інтернет-магазини пропонують безліч різних ліжок, на кожну модель створюється окрема веб-сторінка зі своїм унікальним title. І чим детальнішим буде опис тайтл, тим швидше і точніше користувач знайде саме те, що він шукає. На сторінку з title «купити односпальне металеве ліжко в Києві» цей користувач не буде витрачати свій час – це не його мета.

Пошукові системи – і Google, і Яндекс – звісно ж, враховують таку поведінку користувачів і тому дозволили збільшити довжину метатегів, щоб з першого рядка сніпета користувач отримував максимально деталізований, і при тому компактний опис сторінки.

 

Максимально допустима довжина Title

Раніше вона складала 55-60 знаків без пробілів, тепер стала в межах 70-80 символів, а це в середньому на 2-4 слова більше.

Google logo | EmsiderСкоріше, визначальним є навіть не кількість символів, а кількість слів. Якщо Title складатиметься більш ніж з 12 слів, то 13-е, 14-е, 15-е слова можуть бути відрізані пошуковим роботом і користувач їх не побачить. Хоча, з іншого боку, навіть якщо частина занадто довгого метатегу буде прихована від користувача у видачі, пошукова система все одно врахує її вагу при ранжуванні.

Довжина title в десктопній і мобільній видачі має відмінності

Title в мобильной выдаче Google | Emsider
Як виглядає сніпет в мобільній версії Google

В мобільній видачі довжина title збільшилась до 78 символів. В десктопній – до 70-71, хоча екран комп’ютера набагато більший за екран смартфона. Ось такий парадокс. Беріть це до уваги, якщо добре собі уявляєте, хто є потенційним відвідувачем вашої веб-сторінки і з якого пристрою він переважно буде її шукати.

Зміст title. Основні рекомендації

Підсумовуючи вищесказане, можемо порадити: в title слід винести найбільш високочастотні запити, що відповідають вашій сторінці, і сформувати з них одну або дві місткі, конкретні, логічні фрази, загалом 6-10, максимум 12 слів. Приклад: «Заправка картриджів на Лівому березі Києва | Замовити заправку лазерного принтера».

Технічні рекомендації пошукових систем наголошують: title має бути унікальним для кожної веб-сторінки. Бо інакше втрачається сенс його існування. Навіть якщо сторінки вашого сайту схожі між собою – наприклад, на них розміщені однотипні товари – то title для кожної з них все одно має бути іншим.

Підіб’ємо підсумки

Оптимальний розмір метатегу title має бути 70-80 символів. Або до 12 слів. Радимо дотримуватись цих умов, принаймні сьогодні, а майбутньому все може швидко змінитись. І пам’ятайте – «стислість – сестра таланту» – золоте правило складання заголовку title.

Другие материалы

Яндекс заменил ТИц на ИКСЯндекс замінив “ТИц” на “ИКС”
Белое, серое, черное SEOБіле, сіре, чорне SEO: 50 відтінків пошукової оптимізації
Мультиязычность | EmsiderЯк правильно створювати та просувати мультимовний сайт
українські символиСаме час перекласти російськомовний сайт українською мовою!
Органічний трафік ЕмсайдерЩо таке органічний трафік
Длина ДескрипшнДовжина Description та як правильно заповнити метатег

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ваша заявка вiдправлена. Наш менеджер скоро з вами звя'жеться