Довжина title та його зміст – роль в SEO-оптимізації
Довжина метатегу title (тайтл) – має бути в межах 70-80 символів, або 10-12 слів, сформованих у змістовне речення з використанням ключових фраз. З title пошукові системи формують заголовок сніпета, який користувач бачить в пошуковій видачі і на основі якого він приймає рішення щодо переходу за посиланням на дану веб-сторінку.
Займаючись SEO-оптимізацією сайту, слід ретельно опрацювати всі фактори ранжування, аби досягти максимальної релевантності кожної веб-сторінки під пошукові запити потенційних клієнтів.
Одним з таких факторів є метатег title. Він такий важливий, насамперед, тому, що з нього пошукові системи формують заголовок сніпету – опису веб-сторінки, яку користувач побачить у видачі пошукової системи.
Правильно сформований title позитивно впливає на ранжування сторінки. Погано прописаний метатег title може звести на нівець решту зусиль з SEO-оптимізації.
Пошукові системи задають певний ліміт на довжину метатегів
Мінімальна довжина Title в Google і Yandex раніше складала 30, зараз вже 45 символів. Чому не менше? Бо такий короткий тег вкрай неінформативний.
Наприклад: ось є два запити користувачів: високочастотний – «купити ліжко», і середньочастотний – «купити дерев’яне ліжко в Києві». Незалежно від того, який з цих двох варіантів користувач забив у рядок пошуку, він шукає цілком конкретний товар – до прикладу, двоспальне дерев’яне ліжко кольору бук чи подібного відтінку. Інтернет-магазини пропонують безліч різних ліжок, на кожну модель створюється окрема веб-сторінка зі своїм унікальним title. І чим детальнішим буде опис тайтл, тим швидше і точніше користувач знайде саме те, що він шукає. На сторінку з title «купити односпальне металеве ліжко в Києві» цей користувач не буде витрачати свій час – це не його мета.
Пошукові системи – і Google, і Яндекс – звісно ж, враховують таку поведінку користувачів і тому дозволили збільшити довжину метатегів, щоб з першого рядка сніпета користувач отримував максимально деталізований, і при тому компактний опис сторінки.
Максимально допустима довжина Title
Раніше вона складала 55-60 знаків без пробілів, тепер стала в межах 70-80 символів, а це в середньому на 2-4 слова більше.
Скоріше, визначальним є навіть не кількість символів, а кількість слів. Якщо Title складатиметься більш ніж з 12 слів, то 13-е, 14-е, 15-е слова можуть бути відрізані пошуковим роботом і користувач їх не побачить. Хоча, з іншого боку, навіть якщо частина занадто довгого метатегу буде прихована від користувача у видачі, пошукова система все одно врахує її вагу при ранжуванні.
Довжина title в десктопній і мобільній видачі має відмінності
В мобільній видачі довжина title збільшилась до 78 символів. В десктопній – до 70-71, хоча екран комп’ютера набагато більший за екран смартфона. Ось такий парадокс. Беріть це до уваги, якщо добре собі уявляєте, хто є потенційним відвідувачем вашої веб-сторінки і з якого пристрою він переважно буде її шукати.
Зміст title. Основні рекомендації
Підсумовуючи вищесказане, можемо порадити: в title слід винести найбільш високочастотні запити, що відповідають вашій сторінці, і сформувати з них одну або дві місткі, конкретні, логічні фрази, загалом 6-10, максимум 12 слів. Приклад: «Заправка картриджів на Лівому березі Києва | Замовити заправку лазерного принтера».
Технічні рекомендації пошукових систем наголошують: title має бути унікальним для кожної веб-сторінки. Бо інакше втрачається сенс його існування. Навіть якщо сторінки вашого сайту схожі між собою – наприклад, на них розміщені однотипні товари – то title для кожної з них все одно має бути іншим.
Підіб’ємо підсумки
Оптимальний розмір метатегу title має бути 70-80 символів. Або до 12 слів. Радимо дотримуватись цих умов, принаймні сьогодні, а майбутньому все може швидко змінитись. І пам’ятайте – «стислість – сестра таланту» – золоте правило складання заголовку title.