Нова ідея для бізнесу: просування відео в IGTV
Що таке IGTV?
Кілька років тому всередині Instagram з’явилась платформа, призначена для розміщення довгого відеоконтенту — Instagram TV, або IGTV. Це дійсно телебачення, тільки в цьому телебаченні відео створюють самі користувачі. При чому відео в основному вертикального формату (вертикальна орієнтація відео). Є мобільна і десктопна версії.
Тривалість відео в форматі MP4 має бути не менше 1 хвилини і до 10 хвилин, (хоча великі верифіковані акаунти можуть теоретично завантажити відео тривалістю до 60 хвилин розміром до 5,4 Гб). До ролика можна створити “обкладинку”. При запуску додатку IGTV відео запускається відразу, як би ви дійсно дивились телебачення.
Дуже швидко бізнес оцінив новинку і зрозумів: її можна використовувати в рекламних цілях, просувати відео в IGTV, тобто використовувати для просування акаунту Instagram.
Як створити цікаве відео для IGTV?
- захоплива зав’язка ролика з перших секунд (не дати піти клієнту);
- якість відеоконтенту (цікаво, тримає глядача від першої секунди до останньої, інтригує, спонукає подивитись продовження в наступній серії);
- оптимальна тривалість відеоролика;
- Періодичність появи нових відео: не охолодити інтерес і не набриднути глядачу, тобто знайти баланс в плані інтервалу між наступними роликами;
- унікальність відеоконтенту.
Якого роду сюжети можна завантажувати на IGTV?
- відеопрезентації та огляди;
- новини, стріми (змі так і роблять уже зараз);
- цікаві навчальні ролики, що несуть корисну інформацію (наприклад, кулінарні рецепти або будь-які лайфхаки);
- відеоблог;
- смішні відеоролики розважального характеру;
- короткі відео у форматі серіалу (чудовий варіант утримати зацікавленість публіки надовго).
Можна додавати хештеги в опис відеороліка (без фанатизму, щоб не заспамити).
Допускається публікація попередніх 60-секундних кліпів у вашій стрічці новин, після перегляду яких користувач може переглянути повну версію відео в Instagram, не переходячи на YouTube. Так, IGTV претендує на звання конкурента YouTube, не більше і не менше! Поки що це звучить зухвало і не переконливо, але не будемо поспішати з висновками. Майбутнє покаже.
Втім, в принципі, відео в Інстаграм кожен користувач може виставити і так, в чому ж специфіка IGTV і як цим може скористатись бізнес?
Хто бачить відеороліки IGTV, яка його аудиторія?
Справа в тому, що алгоритм показу IGTV відрізняється від звичного для нас стереотипу, коли пости в соцмережах в першу чергу показуються підписникам в стрічці. Додаток IGTV підбирає контент для конкретного користувача за принципом його смаків та уподобань, на основі раніше переглянутих сюжетів (а соцмережі знають про кожного користувача буквально все). Ось ця особливість як раз і полегшує рекламодавцю задачу: виходить, що налаштувати таргетовану рекламу в IGTV навіть простіше, ніж в інших соцмережах. Так, в IGTV ви побачите ролики навіть тих користувачів, на яких ви не підписані.
На сьогодні в IGTV існує чотири розділи: “для вас” — система підбирає відео за алгоритмами з урахуванням ваших особистих уподобань; відео з каналів, на які ви підписані; “популярне” — відео, що набрало найбільше переглядів (навіть якщо ви не підписані на ці канали); “дивитись далі” — відео, що користувач не додивився раніше до кінця.
Ще одна перевага IGTV для бізнесу — як раз в цьому зручному для смартфона вертикальному форматі. Таке “телебачення” можна без проблем дивитись зі свого мобільного гаджету де завгодно в будь-яку вільну хвилину: в транспорті, в черзі, навіть на ходу, зручно тримаючи смартфон в долоні однієї руки і не перевертаючи його для перегляду “горизонтального” контенту.
Як створити свій канал IGTV?
Два варіанти: через додаток Instagram, або ж через окремий мобільний додаток IGTV. Детальних інструкцій як це зробити в інтернеті маса.
Просування акаунта Instagram за допомогою IGTV
В першу чергу слід зробити IGTV-канал доступним для всіх ваших підписників в Інстаграм, прив’язати його до акаунту в Instagram. Плюси нової мережі — низька (поки що) конкуренція, невеликі витрати на розкрутку. Попередні перегляди Instagram показує підписникам у першу чергу, а це шанс зацікавити аудиторію. І це вам не буде коштувати нічого.
Можна просувати IGTV відео в інших соціальних мережах. Можна поділитись відео IGTV зі зв’язаною сторінкою Facebook.
Позитив для дрібного бізнесу — формат IGTV не потребує для зйомок ані спеціального освітлення, ані дорогої відеотехніки. Достатньо смартфона з гарною камерою.
Таргетована реклама з IGTV
Так, це можливо. Можна створювати та рекламувати тривалі ролики, до 10 хвилин. Можна просувати IGTV також за допомогою рекламного кабінету у Facebook. Є бізнес-акаунт в Instagram, прив’язаний до бізнес-сторінки в Facebook? Налаштовуйте рекламний акаунт, створюйте рекламну відеооб’яву, налаштовуйте таргет в Facebook як звичайно.
Хоча ось так просто заплатити гроші, щоб збільшити кількість переглядів, в IGTV не вийде, формат не дозволяє. Зато можна прив’язати відео до історії в Instagram.
Чи можна збирати аналітику в IGTV?
Без сумнівів. Можна подивитися кількість переглядів, лайків та коментарів, можна побачити відсоток переглядів відеоролика та графік утримання уваги аудиторії (перегляд вважається зарахованим, якщо юзер дивився відео не менше 3 секунд). Поки що це все. Однак є перспектива, що можливості збору аналітики будуть значно розширені в найближчому майбутньому.
Чи можна просувати відео в IGTV?
Оскільки ця платформа ще досить нова, правила та можливості постійно змінюються. Слідкуйте за процесом, будьте в курсі, та знімайте вершки, будучи в перших рядах. IGTV — це шанс для дрібного та середнього бізнесу. Знімайте своє відео, завантажуйте його на IGTV. Треба пробувати та набувати безцінного досвіду!
Хто знає, можливо, найближчим часом IGTV набере такі оберти, що посуне інші соцмережі та навіть YouTube.