Київ, Україна, Ярославів Вал 17А, офіс 100А-а
+38 (097) 000 66 57 info@emsider.ua
Ми в соціальних мережах : )
Головна Без рубрики Що таке рівень вкладеності сторінки і як він впливає на SEO-просування

Що таке рівень вкладеності сторінки і як він впливає на SEO-просування

Рівень вкладеності сторінки (nesting від англійського nest — гніздо) — це мінімальна кількість кліків, яка потрібна для переходу з головної сторінки на цільову сторінку сайту плюс один. РВ головної сторінки завжди дорівнює 1.

Інший спосіб визначити рівень вкладеності – за кількістю роздільників (слешів) в URL сторінки плюс один. 

Іноді вкладеність рахують за кількістю роздільників в URL-адресі сторінки плюс один, проте це не зовсім коректний спосіб. По-перше, може існувати коротший шлях до цієї сторінки, і по-друге – кількість слешів в URL можна умисно зменшити, опустивши проміжну папку.

На прикладі видно, що вкладеність за URL дорівнює двом, а по “хлібних крихтах” – чотирьом. При тому що реальна вкладеність через меню сайту дорівнює трьом:

 

Уровень вложенности | Emsider

Такі поняття, як структура сайту і рівень вкладеності нерозривно пов’язані між собою. РВ зумовлений змістом сайту і логічно випливає з нього. Необхідність створення розділів, підрозділів, тощо диктує логіку послідовного “заглиблення” від рівня до рівня. До прикладу, інтернет-магазин мусить розбивати свої товари спершу на категорії, підкатегорії, потім на групи, види, тощо.

Яке значення має рівень вкладеності сторінки для SEO-просування?

Віддаленість сторінок сайту від головної можна по праву віднести до факторів ранжування. Тому дуже важливо розуміти як і на що вона впливає, щоб правильно вибудувати структуру сайту. Розберемо це докладно.

Значення рівня вкладеності для користувачів.

Насамперед, рівень вкладеності впливає на юзабіліті (usability) сайту, тобто на його зручність для користувача, а як результат – на поведінкові фактори. Зайшов користувач на головну, одразу побачив, як перейти і куди, щоб знайти що йому потрібно, все це одне-два натискання кнопки. Сторінки швидко завантажуються, мінімум зусиль і максимум зрозумілості і простоти в користуванні. Так має бути побудований зручний сайт. Інакше клієнт піде до інших! Це особливо важливо для сайтів, що націлені на продажі. Конкуренти ж бо не сплять, вони пильнують і роблять все, щоб їх ресурс був максимально комфортним і приємним для клієнтів, як для тих, хто користується мобільним пристроєм так і для тих, хто зайде з комп’ютера.

Пошукові системи віддають пріоритет при ранжуванні сторінкам з низьким РВ

Пошукові системи теж не поважають віддалені від головної сторінки: на їх індексацію пошуковик витрачає більше часу і розцінює їх як менш важливі. Перевага надається сторінкам  з РВ 1 і 2. А ось 4-й, 5-й рівні пошукові системи часто-густо взагалі не хочуть виводити у видачу.

Тобто чим глибше вкладеність, тим важче просувати таку сторінку в пошуку і тим довше до неї діставатись користувачу.

Інші мінуси високого рівня вкладеності:

  • Впливає на вартість посилань: чим вище РВ, тим менше коштує посилання на таку сторінку (це має значення лише для тих, хто заробляє на розміщенні у себе посилань);
  • перелінкування: сторінка з віддаленою вкладеністю має меншу вагу.

Правило трьох кліків

Досвід і практика вивели “правило трьох кліків”:

На будь яку сторінку сайту користувач має потрапляти максимум в три кліки.

Якщо кліків потрібно більше – на таку сторінку взагалі мало хто зайде. Користувач не любить заплутаних структур.

Практичні поради щодо оптимізації структури сайту:

Що можна зробити, щоб уникнути 4-го і більше РВ?

Можна в головне меню сайту додати “мапу сайту”-перехід на сторінку, на якій будуть розміщені посилання на всі інші сторінки. І таким чином всі вони будуть мати третій рівень вкладеності.

Втім, великі інтернет-магазини потрапляють в топ і зі сторінками 4,5 і більше рівня вкладеності. Тож все відносно. РВ – лише один з багатьо факторів ранжування, не найважливіший.

Розподіл по частотності запитів

Важливо правильно розподілити ключові слова та фрази: високочастотні – на РВ-1 (на головній), середньочастотні – на РВ-2, низькочастотні – на РВ-3.

URL-адреса і рівень вкладеності сторінки

Ми вже казали, що порахувати РВ можна як кількість слешів в URL-адресі +1. Але це не завжди співпадає з кількістю кліків, за яку користувач може потрапити на сторінку. РВ важливіше, ніж кількість слешів в URL. Менше з тим, пріоритет у видачі отримує не тільки та сторінка, на яку клієнт потрапить за меншу кількість кліків, але і сторінка з URL без зайвих підпапок.

❌https://сайт/розділ/категорія/підкатегорія/фільтр-1/фільтр-2/сторінка

✅https://сайт/сторінка

Висновок:

Дотримуйтесь правила трьох кліків! І користувачу буде зручно і приємно досліджувати ваш сайт, а пошуковим роботам – знаходити сторінки за ключовими запитами.

Другие материалы

Что такое уровень вложенности | EmsiderЩо таке рівень вкладеності сторінки і як він впливає на SEO-просування
Длина тега title | Emsider SEO BlogДовжина title та його зміст – роль в SEO-оптимізації
Длина Description | EmsiderДовжина Description та його зміст
SMM для ресторанного бизнеса EmsiderSMM для ресторанного бізнесу
Поведенческие факторыЩо таке поведінкові фактори ранжування?
Яндекс заменил ТИц на ИКСЯндекс замінив “ТИц” на “ИКС”

Залишити коментар

Ваша заявка вiдправлена. Наш менеджер скоро з вами звя'жеться