Важливість SEO-просування в сучасному бізнесі
Ви створили новий бізнес. Він вже працює, процес виробництва вашого товару / послуги вже налагоджений, і в сьогоднішніх умовах обов’язково постане питання просування вашого продукту в інтернеті на тлі безлічі успішних конкурентів (якщо тільки, звичайно, ваш бізнес – не торгівля пиріжками на місцевому базарі, а щось серйозніше). У вас вже навіть є сайт, але через якийсь час ви розумієте, що для успішних продажів цього виявляється недостатньо.
Багато хто на цьому етапі стикається з такими проблемами:
- що робити, якщо сайт важко знайти в пошукових системах (він на сто двадцять п’ятій сторінці і до нього ніхто не доходить);
- сайт має мало переглядів;
- відвідування сайту є, але продажів мало (тобто не ті люди заходять на ваш сайт, не та цільова аудиторія).
Є сенс звернутися до фахівця з СEO, який займеться професійним просуванням вашого сайту в інтернеті. Власне, SEO – від англійського search engine optimization – це комплекс заходів для залучення на сайт цільових відвідувачів через пошукові системи (в інтернеті можна зустріти англійську абревіатуру SEO, варіант назви на кирилиці – СЕО, пошукова оптимізація або пошукове просування і тд. Немає ніякої різниці).
Стратегія пошукового просування конкретного сайту завжди розробляється під кожного клієнта індивідуально. Складається план SEO- заходів, із зазначенням термінів виконання та термінів очікуваних результатів від просування (зазвичай перші результати пошукової оптимізації помітні через пару-трійку місяців).
Власне, пошуковою оптимізацією називають наступний набір дій:
- аналіз даного бізнесу, ринку, аудит конкурентів в цій сфері, SEO-аудит вашого сайту;
- внутрішня оптимізацяя сайту (оптимізувати дизайн сайту, код і технічну частину, оптимізувати контент і правильно його розмістити на сайті, мета-теги і т.д.) ;
- зовнішня оптимізація сайту (як отримати якомога більше посилань на ваш сайт з інших ресурсів, а головне якомога більше «якісних» посилань, тобто зробити таким чином ваш сайт більш “популярним” у пошукових систем, ніж сайти конкурентів);
- аналітика – внутрішні (аналіз відвідуваності сайту (трафік), унікальність текстів на вашому сайті (в %-вимірі), ключові фрази, за якими вас знаходять, час перебування відвідувачів на сайті – тобто всі ті дані, які можна виміряти в кількісному або відсотковому вигляді), сюди ж відноситься і докладна інформація про відвідувачів вашого сайту (цільова аудиторія), і зовнішні метрики – такі як зовнішні посилання, позиції ключових фраз в пошуку, швидкість завантаження сайту, відгуки в соціальних мережах і інші зовнішні дані, які можна виміряти).
Від правильно проведених SEO-заходів залежить підйом в топ вашого сайту і, відповідно, його конкурентоспроможність серед інших сайтів, що пропонують ті ж товари / послуги. Показником успішності просування вашого сайту стане зростання продажів вже через два-три місяці після початку просування. Але і на досягнутому зупинятися не варто – життя не стоїть на місці, конкуренти не сплять, і бізнес, що розвивається сьогодні потребує постійного розвитку способів його просування. Інтернет маркетинг, окрім SEО, включає в себе ще багато інших розділів, детальніше на них ми зупиннимось в наступних статтях.