Просування медичного сайту
Сайт клініки, медичного центру може стати основним постачальником клієнтів для закладу за умови, що він знаходиться на першій сторінці пошукової видачі за релевантними запитами користувачів інтернету.
Добитися такого результату дозволяє грамотне просування медичного сайту з урахуванням новітніх вимог до змісту (контенту) та охоплення інтернет-аудиторії.
Просування сайту медичних послуг може здійснюватися за допомогою різних маркетингових інструментів:
SEO просування медичних сайтів
Просування медичних сайтів в інтернет-просторі має враховувати специфіку медичного бізнесу: територіальну прив’язку, рівень конкуренції в даному місті/регіоні, де розташована клініка або медичний центр, розміри клініки або медичного центру (одиничний заклад, приватний кабінет або велика мережа клінік) та ряд інших факторів.
Звичайно, мережевим клінікам набагато легше здійснювати SEO просування свого сайту. Грамотно організована розкрутка медичних сайтів з великою кількістю напрямків, послуг, лікарів, відділень, безперечно, досягне кращих результатів у пошуковій видачі, ніж просування сайту малого медичного центру з вузькою спеціалізацією та невеликою кількістю лікарів.
Для просування медичного сайту ціна питання є ключовим фактором. Якщо вартість цієї послуги для великої клініки є прийнятною, то для дрібного центру витрати на просування сайту медичних послуг можуть виявитися непідйомними і в такому разі оптимальним буде вибір інших маркетингових інструментів, наприклад, SMM.
Додаткові складності при seo просуванні медичних сайтів створила поява в 2023 році нових алгоритмів Google, спрямованих на безпеку користувачів, яких закидують пропозиціями шарлатани. Якщо раніше SEO просування сайту клініки майже не відрізнялося від роботи по сайтам інших тематик, то сьогодні необхідно враховувати рекомендації алгоритму «EAT», що висуває особливі вимоги щодо експертності, репутації та достовірності розміщеної на сайті інформації. Такий суворий підхід викликаний бажанням захистити користувачів від фінансових збитків та шкоди здоров’ю. Таким чином, для успішної розкрутки медичних сайтів необхідно розміщувати матеріали експертного рівня, щоб не піддатися песимізації.
Як оцінити перспективи просування сайту медичного центру?
Якщо ви займаєтесь просуванням медичного центру, оціните якість сайту за таким алгоритмом:
- Сайт повинен містити великий обсяг контенту медичної тематики, що вказує на експертний рівень фахівців та керівництва закладу. Тут можна назвати фотоогляди, відеоролики про роботу профільних лікарів, відеоекскурсії по кабінетах та території, рекомендації щодо профілактики захворювань. Це має налаштувати потенційного відвідувача на візит до клініки, щоб він знав, куди прямує, як його приймуть, з ким належить мати справу, розповідаючи про свої проблеми. Іноді гарне фото лікарів з доброзичливим виразом обличчя робить для просування медичного сайту більше, ніж хороша контекстна реклама.
- Медичні тексти мають вичерпно розкривати проблему. Якщо раніше в ТОП пошукової видачі могли просунутися сайти медичних послуг зі скупими описами, то сьогодні на першій сторінці присутні лише тексти великого обсягу, що містять до 10 блоків – наприклад, «Коли слід звертатися до лікаря», «Як правильно підготуватися до процедури», « Очікувані результати лікування», «Відгуки реальних пацієнтів».
- В обов’язковому порядку на медичному сайті має бути розділ із офіційними документами – реєстрацією клініки, ліцензіями та сертифікатами, нагородами.
- Необхідна сторінка з презентацією лікарів та медичного персоналу. Фотографії фахівців та медсестер має робити професіонал, щоб медики не виглядали втомленими, похмурими та роздратованими. Крім того, фото профільних лікарів мають бути присутніми на тематичних сторінках послуг.
- Потенційний клієнт повинен бути поінформований про ціни в повному обсязі.
- Величезне значення для просування медичного сайту має рубрика «Статті» (блог), в якій зібрано велику кількість експертних матеріалів, що повністю описують кожну з проблем. При цьому статті повинні містити не лише вичерпні відповіді щодо кожного із захворювань та лікувальних процедур, а й ключові фрази, завдяки яким здійснюється seo медичних сайтів. Такі статті створюються копірайтером у тісній співпраці з лікарем.
- Для зручності пацієнтів сайт повинен містити розклад клініки та кожного з кабінетів, пам’ятки та рекомендації, карту проїзду та поради, як краще дістатися на міському транспорті. Добре, якщо буде форма для запитань пацієнтів.
Просування сайту клініки в соціальних мережах
Безцінний для просування медичного сайту ресурс — соціальні мережі. Користувачі з великою увагою дивляться відео на YouTube та Тік-Токе про заклад, де їм належить побувати, вивчають сторінки у Фейсбуці та Інстаграмі. Нерідко на цих майданчиках утворюються справжні форуми в коментарях, де користувачі обговорюють досвід лікування, висловлюють думку про лікарів та адміністраторів. До того ж, грамотно оформлені сторінки в соціальних мережах безпосередньо працюють на імідж фірми, підкреслюючи солідність закладу та бажання бути ближчими до потенційних клієнтів. Платна реклама в соцмережах (SMM) — дієвий інструмент просування медичного центру, проте чим більше місто і вища конкуренція, тим вищі витрати на рекламу.
Просування медичного центру за допомогою Google My Business
Ефективним методом просування медичної клініки є реєстрація в Google My Business. Це безкоштовний сервіс, за допомогою якого клініка може опублікувати в інтернеті найважливішу інформацію про свої послуги, фотографії та інші корисні для потенційних клієнтів дані. Місцезнаходження клініки буде відзначено на карті, що дозволяє користувачам, які шукають медичні заклади поблизу себе, відразу отримати необхідні відомості. Обов’язково потрібно заповнити всі запропоновані поля максимально повно, використовуючи важливі ключові фрази.
Для успішного просування медичних послуг за допомогою Google My Business важливий рейтинг не нижче 4,5. За цим показником необхідно стежити постійно, і якщо щось пішло не так, реагувати та вживати активних заходів для покращення рейтингу.
Просування сайту стоматологічної клініки
Сьогодні, коли пропозиція в галузі стоматологічних послуг випереджає попит на порядок, розкрутка стоматології потребує високої майстерності. Щоб просунути стоматологічну клініку, доведеться подолати колосальну конкуренцію, створивши ідеальний за всіма параметрами сайт з високим авторитетом у пошукових систем. Завдання SEO просування сайту стоматології під силу тільки професіоналам.
При просуванні стоматологічних сайтів особливу увагу слід приділяти питанням болю. Пацієнти нерідко шукають стоматологію поряд із будинком серед ночі – коли розболівся зуб. Рубрика, присвячена поведінці в такій ситуації, дозволить знайти нового клієнта. Та й Google My Business особливо добре працюватиме для просування стоматології, саме через те саме питання болю та близькості клініки до будинку пацієнта.
Важливо надати підтримку батькам, які мають вести до стоматолога свою дитину. Лікування зубів у дітей – самостійна дисципліна, яка потребує величезного терпіння у всіх учасників процесу, тому важливо висвітлити проблему якомога повніше: як підготуватися до прийому, якщо дитина боїться, описати досвід лікарів, які вміють посадити дитину в крісло та безболісно провести лікування.
Подолати високу конкуренцію при розкрутці стоматологічної клініки дозволить низка акцій та спеціальних пропозицій – «Безкоштовний сімейний огляд», «Знижка 25% за хороший відгук в інтернеті», «Безкоштовне чищення зубів», «Послуга на виплат» тощо.
Як відгуки та репутація впливають на просування медичної клініки?
Впливають безпосередньо. Негативні відгуки про клініку та її лікарів на сайтах відгуків та форумах здатні завдати реальної шкоди не просто репутації медичного закладу, а й фінансовому стану клініки. І якщо такі відгуки вже є, і їх кількість переважає над позитивними відгуками, це привід терміново звернутися в агентство, що займається управлінням пошуковою репутацією в інтернеті (SERM). Професіонали оцінять ступінь негативу в мережі про цю клініку та запропонують механізм подолання негативних тенденцій та подальшого просування сайту клініки з гарантовано позитивним результатом.