EMSIDER
Брендбук
Замовити розробку брендбука компанії, торгової марки, магазину, ресторану, організації
Для яких сфер доцільно створення брендбуку
Брендбук компанії
Основний корпоративний документ фірми, платформа, що визначає цілі компанії, її суспільну місію та філософію. Ці константи підкреслюються корпоративним стилем компанії, що включає візуальну айдентику та комунікаційні рішення для партнерів та клієнтів.
Брендбук для рітейлу
Брендинг для рітейл сегмента (магазин, торгова мережа, кафе, ресторани, салони) включає стратегію позиціонування бренду, а також вироблення впізнаваного образу, за яким клієнт впізнає заклад, що сподобався, з реклами, вивіски, інтер'єру магазину, ресторану і т.д.
Брендбук торгової марки
Товарний брендбук чітко позиціонує торгову марку на певну цільову аудиторію, допомагає бренду отримати відданість споживача та викликати стійкий позитивний емоційний зв'язок бренду зі своїми клієнтами. Брендбук координує всю рекламну стратегію бренду.
Брендбук організації
Брендбук не обов'язково пов'язаний із комерцією. Громадські організації, соціальні проекти, благодійні фонди також можуть мати свій стиль та правила комунікації з аудиторією, транслювати цінності та принципи.
Розділи брендбука у його найбільш повному варіанті
Цілі, філософія та місія бренду
Концептуальне визначення цілей та місії компанії, спрямоване не тільки на споживача, але й для вироблення корпоративного духу та правильного розуміння філософії бренду партнерами та співробітниками.
Стратегія просування бренду
Позиціонування бренду на ринку, конкурентному середовищі, основні комунікаційні меседжі, які бренд транслює на цільову аудиторію.
Гайдлайн
Вся візуальна айдентика бренду: логотип, корпоративні кольори, графічні елементи фірмового стилю, спілкування з клієнтами, реклама.
Додаткові елементи
HR-матеріали (для співробітників), інтеграція фірмового стилю у простір, дизайн інтер'єрів, транспорту, уніформа, дизайн сувенірної продукції.
Що входить до поняття брендбук?
Брендбук (brand book) - це систематизоване керівництво з управління брендом. Документ, який поєднує в собі концепцію бренду, його цінності, цілі та філософію, а також правила використання фірмового стилю для збереження цілісного образу торгової марки.
Брендбук допомагає власникам компанії, бренду структурувати всю інформацію про платформу бренду, включаючи усі атрибути бренду. Для кожного проекту перелік розділів брендбука індивідуальний, оскільки кейси відрізняються масштабами бізнесу, кількістю візуальних констант бренду, набором айдентики.
Посібник з управління фірмовим стилем допомагає менеджменту компанії у виробленні командного духу серед співробітників компанії, правильного сприйняття цілей бренду та правил комунікації зі споживачем.
Розробка брендбука: яка ціна питання?
Як розраховується вартість створення брендбуку
Ціна брендбука залежить від параметрів брендбука, замовлених клієнтом.
Мінімальний варіант брендбука — логобук, гайдлайн, що включає логотип та посібник із використання графічних констант: шрифти, кольори, правила розміщення елементів на різних носіях, у рекламі. Відповідно, і ціна такого брендбука мінімальна.
Повний брендбук включає всю концептуальну сторону бренду, стратегію просування бренду, плюс зведення правил використання фірмового стилю, дизайн інтер'єрів, упаковки, форму персоналу, правила інтеграції фірмового стилю в простір. все, до дизайну сувенірної продукції бренду. Неймінг також може входити в пакет. Вартість розробки такого брендбука буде істотно вищою.
Якщо ви хочете замовити брендбук і дізнатися, яка ціна, перш за все визначтеся з обсягом замовлення.
Останні публікації
Просування медичного сайту
Все про просування медичних сайтів: маркетингові інструменти, методи, особливості, корисні підказки.
Як працює веб-студія
Про роботу веб-студії зсередини: як створюється сайт, які фахівці працюють над проектом, зона відповідальності кожного члена команди 🖥️
Як просувати онлайн гемблінг ресурси в пошуковій видачі
Методи розкрутки сайту онлайн казино: практичні поради від професійної SEO агенції
Наші клієнти
Популярні запитання
Що таке брендбук?
Брендбук (brand book) – це головний корпоративний документ компанії, бренду, що визначає його цілі, маркетингову стратегію, позиціонування на ринку та використання візуальної айдентики фірмового стилю бренду.
Яка вартість розробки брендбуку?
Ціна розробки брендбука залежить від масштабу проекту: невеликий логобук для магазину чи ресторану — це мінімальний обсяг замовлення, а брендбук великої міжнародної торгової марки — значно більший обсяг робіт і, відповідно, ціна.
Чим відрізняється брендбук від фірмового стилю?
Фірмовий стиль – це кольори, шрифти, інфографіка – сукупність графічних прийомів, які роблять фірмовий стиль упізнаваним. А брендбук включає стратегію позиціонування бренду і правила використання фірмового стилю.
Заповніть форму і ми вам зателефонуємо
E M S I D E R