Фон Фон
EMSIDER

Неймінг

Креативна розробка унікальної назви бренду, торгової марки, компанії

Замовити

Етапи розробки неймінгу

Аналітичний

Збір максимально повної інформації про компанію, бренд. Дослідження ринку та цільової аудиторії, докладний аналіз конкурентів. Аналітичні дані допоможуть сформувати чітке розуміння, в якому ринковому оточенні буде просуватися бренд і якою буде подальша маркетингова стратегія.

01
Складання ТЗ

Детальне технічне завдання дозволить максимально якісно виконати роботу з розробки неймінгу з огляду на всі побажання замовника та реалії ринку для даного сегменту. Чим повніше буде складено ТЗ, тим точніше розробник неймінгу зможе направити свій креатив у потрібне русло.

02
Пропозиція варіантів

Розробник неймінгу пропонує множинні варіанти назви, які далі проходять відбір у кілька етапів за багатьма критеріями: відповідність маркетинговим цілям, позиціонуванню, милозвучність, унікальність тощо. Навіть найнесподіваніші креативні назви мають шанс на подальший розгляд.

03
Виключення варіантів, що не підходять

Після фільтрування початкового списку назви, що максимально відповідають усім критеріям, проходять тестування на фокус-групах, перевіряються на унікальність, перевіряються за базами товарних знаків, включаючи подані заявки, для правового захисту назви бренду.

04
Узгодження

Презентація та узгодження із замовником кількох варіантів найбільш вдалих назв. До кожного варіанту розробник неймінгу надає обґрунтування: докладний опис назви, її семантичні та маркетингові переваги.

05
Затвердження неймінгу та реєстрація

Вибір остаточного варіанта назви бренду залишається за замовником. Далі слідує фінальна перевірка нового імені в базі товарних знаків (МКТУ) та реєстрація нового бренду. Для інтернет-торгівлі назва бренду має співпадати з доменним ім'ям, тобто вона також має бути вільною.

06

Критерії якісного неймінгу

Хороша назва бренду повинна мати такі якості:

Асоціативність

Назва має викликати в аудиторії позитивні асоціації. Важливим є зв'язок з продуктом даного бренду, з його найбільш привабливими характеристиками. Емоційне забарвлення назви в ідеалі має підкреслювати переваги продукту і викликати прихильність, формувати стійку лояльність споживача до бренду.

Звучання назви

Фонетичний фактор: назва, що легко вимовляється і приємно звучить, має набагато більше шансів на популярність та запам'ятовуваність. Добре, якщо назва легко пишеться і зрозуміло читається кількома мовами.

Значення назви

В ідеалі ім'я бренду в одному слові відображає суть, квінтесенцію торгової марки, головну характеристику продукту, а також однозначно вказує на позиціонування бренду, його сегмент. Назва не повинна бути відірваною від продукту. Якщо неймінг розробляється для компанії, бажано щоб назва вказувала на рід діяльності.

Запам'ятовуваність

Складна назва, яку важко запам'ятати, вимовити і написати без спотворень, навряд чи стане рушійною силою просування бренду. Щоб покупець міг повторно знайти вподобаний бренд у магазині, він повинен чітко пам'ятати його назву.

Унікальність

Нове ім'я бренду не повинно бути раніше використаним і зареєстрованим будь-де. Під час розробки неймінгу запропоновані варіанти проходять перевірку, щоб не виникло проблем під час реєстрації нової назви, торгової марки, доменного імені.

Відсутність підтексту

Нове ім'я бренду не повинно викликати у споживачів двозначних негативних асоціацій (таких прикладів багато, особливо у разі перекладу назви з інших мов). Для міжнародних брендів це особливо важливо.

Цены

В EMSIDER можна замовити неймінг у таких сегментах:

Неймінг компанії

Назва фірми, організації, бізнесу – це іміджеве питання. Розробник неймінгу повинен вловити основну ідею, яку власники компанії хочуть донести до партнерів, клієнтів та співробітників, і буквально в одне слово вкласти всі сенси, показати місію та результат діяльності компанії.

Неймінг для торгової марки

Специфіка в тому, що ТМ може продавати дуже різні групи товарів під тією самою назвою бренду. Ім'я має бути універсальним та унікальним одночасно, і охоплювати всю продукцію бренду, яка просуватиметься під цією назвою.

Неймінг продукту

Головна складність – конкурентне середовище, величезна кількість товарів на ринку. Важливо вивчити конкурентів та зуміти виділитися на їхньому фоні, адже нова назва має бути унікальною та запам'ятатися людям. Важливо передбачати динаміку ринку, щоб назва довго зберігала свою актуальність.

Неймінг магазину

А також торгового центру, бутіка, кафе, ресторану, салону або цілої мережі закладів. У ритейл сегменті вдала назва — важлива складова комерційного успіху закладів. Ринок демонструє безліч прикладів, коли ключем до популярності та відвідуваності закладу ставало його гучне ім'я.

Значення неймінгу для просування бізнесу

Ціна, яку ви заплатите за розробку неймінгу професіоналами, виправдає себе багаторазово

Неймінг – це процес створення назви бренду, торгової марки, під якою компанія виходить на ринок. З імені бренду починається побудова стратегії просування бренду, його позиціонування.

Неймінг для бізнесу, що продає — це фактор, що впливає на імідж бренду. Вдала назва може надати бізнесу потужний імпульс розвитку і популярності. І навпаки, невдале ім'я може стати гальмом у просуванні бренду, викликати негативне ставлення споживача та призвести до фінансових втрат, навіть якщо сам продукт якісний та конкурентоспроможний.

Бізнес не пробачає дилетантства, це стосується і розробки неймінгу. Краще рішення — замовити неймінг у брендинговому агентстві, яке має досвід та людський ресурс для виконання такого завдання.

ВАРТІСТЬ РОЗРОБКИ НЕЙМІНГУ

Вартість розробки неймінгу на замовлення визначається обсягом робіт, включаючи аналітичну, креативну та юридичну складові процесу створення імені бренду.

У нашому агентстві неймінг може бути як окремою послугою, так і в пакеті з розробкою бренду.

Останні публікації

Длина Дескрипшн

Довжина Description та як правильно заповнити метатег

Довжина метатегу description ? — має бути в межах від 160 до 290 символів. В середньому — 160-180.

Продвижение в Google My Business | Эмсайдер

Просування в Google My Business

Просування на Google картах ? – ефективний маркетинговий інструмент для будь-якого локального бізнесу

Наші клієнти

Visa logo | Emsider The Village - Эмсайдер Ощадбанк | Портфолио Emsider Teva - Емсайдер Weleda лого the glenlivet logo - Эмсайдер Видавництво ранок лого емсайдер 4 Сезони ЖК | Emsider Zoloche | Кейсы Emsider iStore Logo | Emsider IOM Ukraine Лелека | Кейсы Emsider ТойсТой лого Масяня лого Емсайдер Gamzix Emsider Amaxa емсайдер Balun logo | Emsider Genstar | Кейсы Emsider Genesis Clinic Logo | Emsider Havas Engage logo | Emsider А-Сервис Logo | Emsider Anngli Logo | Emsider

Популярні запитання

Що таке неймінг?

Неймінг – процес розробки нового імені бренду, продукту, назви компанії, під якою фірма чи торгова марка виходять на ринок. Назва має бути унікальною і відповідати ряду критеріїв, оскільки вона відіграє важливу роль у подальшій маркетинговій стратегії та просуванні бренду.

Яка вартість розробки неймінгу на замовлення?

Ціна розробки неймінгу залежить від престижу розробника: фрілансер назве найменшу ціну, а в топових агенціях ціни максимальні. На вартість неймінгу також впливає сфера бізнесу та рівень складності поставленого замовником завдання.

Де краще замовити неймінг?

Креативність та професіоналізм — запорука успішного неймінгу. Щоб майбутня назва бренду принесла популярність та підвищення продажів, звертайтесь до брендингової агенції з досвідом.

Як відбувається розробка назви бренду?

Неймінг, або розробка назви бренду, починається зі збору докладної інформації про компанію, продукт, конкурентів і цільову аудиторію. Весь список варіантів імені бренду проходить поетапний відсів за багатьма критеріями, поки не залишиться одне ім'я, яке затверджується та реєструється.

Заповніть форму і ми вам зателефонуємо

Ваші дані у безпеці і не будуть передані третім особам

E M S I D E R