EMSIDER
Розробка креативів для гемблінгу
Створимо унікальні короткі відео креативи для арбітражу трафіку
Головне про відео креативи для гемблінгу
Що це
Гемблінг креативи — це короткі, приблизно на 15 секунд, яскраві і динамічні відеоролики або картинки на тему онлайн гемблінгу, беттінгу.
Для кого
Створюються для онлайн казино, але найчастіше — для арбітражу, тобто для залучення трафіку з інших сайтів за допомогою реклами.
Де розміщуються
Креативи для арбітражу, для гемблінгу, для беттінгу розміщуються на TikTok, Facebook та інших платформах в якості оплаченої реклами.
Чи проходять модерацію
Так, наші відео креативи для гемблінгу проходять модерацію Facebook / Instagram і можуть бути розміщені на цих або на інших платформах.
Чому онлайн гемблінг рекламується за допомогою креативів
Онлайн гемблінг — популярна розвага в усьому світі, тисячі сайтів онлайн казино активно приваблюють клієнтів з різних країн. Проте пряма реклама онлайн казино заборонена на таких платформах, як Facebook. Але натомість можна розміщувати короткі відео креативи під гемблінг, що не містять явних ознак прямої реклами грального бізнесу.
Наше агентство здійснює розробку гемблінг креативів високої якості як в форматі відео, так і в форматі картинок, що можуть розміщуватись на будь-яких популярних платформах, як то Facebook, Instagram, Google, TikTok тощо.
Ціна розробки креативів для гемблінга залежить від кількох факторів, зокрема від формату. Варто зв’язатись безпосередньо з розробником і дізнатись вартість конкретного замовлення.
Що таке креативи для арбітражу?
Арбітраж трафіку — популярний вид онлайн бізнесу, при якому власник сайту продає трафік іншому виду бізнесу за певний відсоток. Такий трафік нерідко перенаправляється на існуючі сайти онлайн казино, а власник ресурсу, на який іде трафік, отримує кошти за арбітраж трафіку. Щоб залучити більше трафіку, власники сайтів вдаються до реклами, і потребують якісної розробки відео керативів для арбітражу.
Ми надаємо послуги зі створення креативів для арбітражу, як для гемблінга, так і для інших видів арбітражу. Наші роботи відрізняються оригінальними ідеями, високою якістю і стислими термінами виконання замовлення. Ми створюємо відео або картинки в зручному для конкретної платформи форматі: для Facebook, Instagram, TikTok, Google — під потреби замовника.
Розроблені нашим агентством креативи для гемблінгу проходять модерацію на Facebook, Instagram тощо, оскільки не порушують заборони даних платформ на пряму рекламу азартних ігор.
З нашими відео креативами ваш сайт залучить ще більше трафіку для арбітражу. Витрати на розробку креативів окупаються в найкоротший термін.
Переваги співпраці з нашим агентством з розробки креативів
Наші сильні сторони — професіоналізм, досвід, якість
Ми знаємо, як створювати креативи для тієї чи іншої ніші: для гемблінгу (онлайн казино), для беттінгу (онлайн ставки на спорт), для дейтингу. Наші дизайнери мають досвід і навички розробки таких матеріалів.
Ми працюємо в усіх форматах, що мають успіх на найбільш популярних рекламних платформах. Консультуємо замовника щодо вибору форматів рекламних меседжів для конкретної мети.
Розуміння психології користувача, цільової аудиторії, на яку направлена дана реклама. Ми знаємо, як підібрати емоційний тригер для потенціальних клієнтів гемблінг ніші. Це дає нам змогу розробляти такий продукт, який швидко окупається і приносить вагомий трафік для вебмайстрів, що заробляють на арбітражі.
Популярні запитання
Як працюють гемблінг креативи в арбітражному трафіку?
Щоб гемблінг креативи конвертувались в такий трафік, який приносить казино реальних клієнтів, слід врахувати ряд ключових факторів при їх розробці, в першу чергу правильно обрати цільову аудиторію, формат і платформу для розміщення.
Як визначити цільову аудиторію для гемблінг / беттинг креативів?
Щоб креативи для беттінгу / гемблінгу спрацювали ефективно, необхідно визначитись, хто саме схильний до онлайн азартних ігор чи ставок на спорт в певній країні: стать гравців, вікові рамки, рівень доходу, мотивація до гри тощо.
Гемблінг креативи під які пристрої створюються?
За статистикою понад 60% цільової аудиторії гемблінг ніші користується для гри мобільними гаджетами. Менше половини гравців заходять на сайти онлайн казино з десктопних пристроїв. Ці пропорції коливаються залежно від країни. Під час розробки креативів для арбітражу трафіку це має враховуватись.
Чи можна розміщувати гемілнг креативи на Facebook?
Так, можна, якщо створити їх таким чином, щоб вони пройшли модерацію. Ми знаємо, як це робити. Facebook дає широкий простір для різних форматів креативів під арбітраж: відео, статичні банери, плюс мотивуючі текстові описи до них.
Який формат гемблінг креативів для арбітражу трафіку можна розміщувати на TikTok?
Для TikTok потрібно коротке відео, до 20 секунд, з емоційним меседжем на правильно прораховану цільову аудиторію в плані віку, стаі, рівня доходу, роду занять тощо. Тільки точні влучання в інтереси і потреби ЦА спрацюють і креативи будуть приносити трафік.
Заповніть форму і ми вам зателефонуємо
E M S I D E R