
EMSIDER
Реклама в Інстаграм
Види реклами в Інстаграм
Фотореклама
Це найпоширеніший формат реклами в Інстаграм, де використовується просте зображення для привернення уваги. Він простий у створенні та підходить для більшості бізнесів. Важливо дати якісне та привабливе зображення, яке відповідатиме смакам цільової аудиторії
Карусель
Цей формат реклами в Інстаграмі дозволяє розмістити декілька зображень або відео в одному рекламному оголошенні. Користувач може гортати карусель та знайомитися з різними аспектами вашої пропозиції. Карусель підходить для демонстрації кількох товарів, послуг чи переваг
Кільцева галерея
Формат схожий на карусель, але тут кожне зображення чи відео має власну кнопку «Докладніше», яка веде на конкретну сторінку вашого сайту. Така реклама Інстаграм підходить для інтернет-магазинів, де можна відразу перейти до покупки товару
Реклама у Stories
Це короткі відео чи фото, які зникають через 24 години. Реклама у Stories може бути дуже ефективною, оскільки вона показується у повноекранному режимі в Instagram та привертає більше уваги
Реклама у Reels
Це короткі відеоролики, якими діляться користувачі. Реклама Інстаграм у Reels може бути дуже креативною та швидко стати вірусною, що допоможе вам залучити велику аудиторію
Реклама з лід-формою
Цей формат реклами в Інстаграмі дозволяє користувачам залишати свої контактні дані без переходу на ваш сайт. Це зручно для збирання лідів та подальшої роботи з ними
Інстаграм реклама як супер ефективний маркетинговий інструмент
Cекрети просування товарів та послуг через Instagram
Реклама Інстаграм є універсальним рішенням для просування брендів, товарів і послуг у цифровому середовищі. Важливою особливістю реклами в Instagram є багата різноманітність форматів. Для створення привабливої Інстаграм реклами що запам’ятається рекламодавці можуть використовувати зображення, відео, каруселі, історії та добірки. А таргет в Інстаграм за інтересами, демографічними даними та поведінкою користувачів дозволяє транслювати оголошення тільки тієї частини аудиторії, серед якої найімовірніше знаходяться майбутні клієнти та покупці. Instagram також надає ефективні інструменти аналітики, які дозволяють відстежувати ефективність рекламних кампаній у реальному часі, коригувати стратегії та досягати більш високих результатів. Творці рекламного агрегатора Instagram зробили все можливе, щоб процес підготовки та запуску кампанії був максимально доступним навіть для новачків. Однак слід враховувати, що експерименти в цій сфері можуть коштувати дорого, через що краще відразу звернутися до фахівців. Для досягнення максимального ефект важливим є уточнення параметрів цільової аудиторії, створення якісного контенту та грамотне налаштування реклами в Інстаграмі. Необхідно розробити креативні оголошення, контролювати бюджет, постійно аналізувати результати та вносити коригування задля досягнення високих показників. Таргетована реклама в Інстаграм здатна вас вразити. Скористайтеся досвідом фахівців маркетингової агенції EMSIDER, делегуйте вирішення всіх завдань професіоналам. У нас ви можете купити рекламу в Інстаграмі з гарантією результату.

Переваги реклами в Instagram
Величезна аудиторія
Інстаграм – одна з найпопулярніших соціальних мереж із мільярдами активних користувачів. Це відкриває широкі можливості щодо просування будь-яких товарів і послуг у будь-якому регіоні світу.
Таргет Інстаграм
Instagram надає широкі можливості для націлювання, що дозволяє показувати рекламу тільки тим користувачам, які найбільше зацікавлені у ваших продуктах або послугах. Таргетована реклама може враховувати вік, стать, місце розташування, інтереси, хобі та поведінкові чинники
Різноманітність форматів
Рекламний агрегатор Instagram пропонує використовувати зображення, відео, каруселі, історії та ін. Це дозволяє вибрати найбільш слушний формат реклами Інстаграм для кожного конкретного випадку та мети.
Вимірюваність та аналітика
Надається детальна статистика щодо рекламних кампаній, завдяки якій легко відстежувати ефективність реклами в Інстаграмі, коригувати параметри аудиторії, тексти та зображення, оптимізувати витрати. Ви можете бачити, скільки людей побачили вашу рекламу в Інстаграмі, скільки кліків було здійснено, які дії користувачі зробили після перегляду.
Ціна реклами в Інстаграм
від чого вона залежить?
Ціна реклами в Інстаграмі залежить від декількох ключових факторів і може сильно змінюватись. По-перше, це аудиторія, на яку ви націлюєтесь. Чим вужча і специфічніша цільова аудиторія, тим вище може бути ціна за показ або клік. По-друге, на ціну реклами в Інстаграмі впливає конкуренція. Якщо у вашій ніші багато рекламодавців, які борються за увагу однієї й тієї ж аудиторії, ціна, швидше за все, буде вищою. Чим більше рекламодавців, тим вищий попит на рекламні місця, а отже і ціна. По-третє, свою роль відіграє формат реклами в Інстаграмі. Такі формати, як Stories, пости у стрічці, відео або кільцеві галереї можуть мати різну вартість. Крім того, ціна реклами в Інстаграм залежить від того, як ви налаштовуєте свою рекламну кампанію: чи ви вибираєте оплату за покази, кліки або інші дії користувачів.

Переваги таргетованої реклами в Інстаграм
подбаємо, щоб ваша рекламна кампанія була ефективною
Точне націлювання реклами в Instagram дозволяє значно підвищити ефективність рекламних кампаній, оскільки забезпечує показ оголошень лише тим користувачам, які найбільше зацікавляться продуктом або послугою. За допомогою даних про користувачів, частину яких вони надають сервісу самі при реєстрації, а інша частина виникає за підсумками аналізу їхньої активності в соціальній мережі, рекламодавці можуть мінімізувати непотрібні покази та знизити витрати на інстаграм-рекламу. Це сприяє найбільш щільній взаємодії з потенційними клієнтами, підвищує конверсію та забезпечує максимальну віддачу від інвестицій у рекламу Інстаграм.
Налаштування реклами в Інстаграм здійснюється за такими параметрами:
- демографічні дані: стать, вік, мова, розташування;
- інтереси: захоплення, хобі, підписка на певні сторінки, взаємодія з контентом;
- поведінка: дії користувачів у соціальній мережі та за її межами, наприклад, відвідування певних сайтів, використання додатків, здійснення покупок;
- індивідуально налаштовані аудиторії: завантаження списку клієнтів або використання даних відвідувачів сайту для показу реклами схожим користувачам;
- lookalike аудиторії: створення аудиторії, схожої на наявну аудиторію, для розширення охоплення.
Завдяки цим параметрам рекламодавець може максимально точно окреслити коло користувачів і показувати релевантні рекламні оголошення, чим результативність реклами Інстаграм підвищується до максимуму.
Бажаєте, щоб ваші об’яви досягли вашої цільової аудиторії? В EMSIDER ви можете купити рекламу Інстаграм, а наші фахівці створять ефективну рекламну кампанію, яка принесе бажані результати.

Клієнти маркетингової агенції Emsider
Чому варто замовити рекламу Інстаграм в EMSIDER
Досвід налаштування реклами в Інстаграм
Команда EMSIDER володіє глибокими знаннями та багаторічним досвідом у галузі розміщення реклами в Інстаграмі. Ми допоможемо вам визначити оптимальну стратегію просування, яка буде відповідати вашим цілям та бюджету. Наші фахівці проведуть ретельний аналіз вашої цільової аудиторії, конкурентів та поточної ситуації на ринку, щоб запропонувати найефективніші рішення.
Аналітика і результат Інстаграм реклами
Оптимізація рекламної кампанії – це безперервний процес, і ми постійно відстежуватимемо та аналізуватимемо результати розміщення вашої реклами в Інстаграмі, щоб вносити необхідні коригування та підвищувати її ефективність. Якщо ви плануєте купити рекламу в Інстаграмі, використовуйте наші можливості, і ми подбаємо, щоб ви були задоволені результатом.
Ефективна витрата рекламного бюджету
Бюджет реклами в Інстаграм не буде витрачений на показ її нецільовій аудиторії: відслідковуємо хід рекламної кампанії і миттєво перерозподіляємо кошти на топ цільових аудиторій. Бережемо кожну гривню наших клієнтів, щоб замовлена реклама в Інстаграм принесла прибуток.
Часті запитання про рекламу в Інстаграм
Яка ціна реклами в Інстаграм?
Ціна реклами в Інстаграм орієнтовано знаходиться у межах 0,2$ - 2,0$ за 1000 показів. Щоб замовити рекламу в Інстаграм, варто розраховувати на ціну від 500$, а рекламне агентство потурбується про те, щоб рекламний бюджет витрачався максимально ефективно і приніс бажаний результат.
Від чого залежить ціна реклами в Інстаграм?
Ціна реклами в Інстаграм залежить від цілей рекламної кампанії і каналу просування. Щоб скласти рекламний бюджет, слід провести аналіз і визначити, який спосіб реклами в Інстаграм буде найбільш ефективний. Підготовка контент-плану і стратегії просування визначать і загальну ціну реклами.
Як краще зробити налаштування реклами в Інстаграм?
Самостійно налаштовувати рекламу в Instagram — не краще рішення, бо для правильного налаштування потрібно спершу проаналізувати конкурентне середовище, сегментувати цільову аудиторію за різними параметрами, розробити стратегію планування і відстежувати аналітику в ході рекламної кампанії. Це можуть виконати тільки професіонали рекламного агентства, де і варто замовити Інстаграм рекламу.
Замовте безкоштовну консультацію
E M S I D E R