EMSIDER
SEO просування інтернет-магазину
SEO оптимізація інтернет магазину виведе сайт у топ пошукової видачі за релевантними запитами покупців, які шукають в Інтернеті ваш товар прямо зараз
Етапи SEO просування інтернет-магазину
SEO-аудит
Докладний SEO-аудит сайту інтернет магазину необхідний для виявлення технічних помилок сайту, оцінки структури та контенту щодо їх впливу на показники пошукової видачі. Для розкрутки сайту інтернет магазину важливі хороші показники юзабіліті, швидкість завантаження сайту з десктопних та мобільних пристроїв, правильна структура та оптимізація посадкових сторінок під релевантні запити покупців.
План SEO для інтернет магазину
На основі результатів SEO-аудиту складається план пошукового просування інтернет магазину, що включає внутрішню оптимізацію та зовнішню оптимізацію. Усунення технічних помилок також стосується внутрішньої пошукової оптимізації інтернет магазину. План просування розписується поетапно, тому що SEO просування інтернет магазину — тривала робота з урахуванням великих розмірів таких сайтів із величезною кількістю сторінок.
Збір та кластеризація семантичного ядра
Дуже важливий етап SEO просування інтернет магазину. Визначаються групи ключових слів, за якими будуть просуватися окремі посадкові сторінки сайту (сторінки категорій, підкатегорій та фільтрів). Хаос з ключовими словами є величезним гальмом просування інтернет магазину в пошуковій видачі, що в результаті веде до фінансових втрат.
Внутрішня SEO оптимізація інтернет-магазину
Посторінкова оптимізація сайту інтернет магазину, створення посадкових сторінок під релевантні запити користувачів на основі зібраного семантичного ядра, прописання мета тегів, написання та розміщення SEO-текстів та інші види робіт, включаючи виправлення технічних помилок, що впливають на ранжування сайту пошуковими роботами.
Зовнішня SEO оптимізація інтернет-магазину
Це лінкбілдинг, тобто SEO-просування інтернет магазину за допомогою зворотніх посилань, нарощування маси посилань, підвищення рейтингу домену. Зовнішні посилання з рейтингових сайтів підвищують авторитетність інтернет-магазину у пошукових систем, внаслідок чого зростають і його позиції в пошуковій видачі. Лінкбілдинг — тривалий, постійний процес, кількість посилань має зростати плавно і вони повинні бути різними, щоб не викликати підозр у пошукових роботів і не потрапити під санкції Google.
Моніторинг трафіку та позицій
Постійне відстеження змін трафіку, ключових фраз, за якими видаються сторінки інтернет-магазину, аналіз зміни позицій у пошуковій видачі — важлива частина просування. Моніторинг показує, куди слід рухатись і які зміни стратегії та тактики просування сайту магазину слід зробити.
Коли розпочинати SEO просування інтернет-магазину?
Пошукове просування інтернет-магазину має починатися вже на етапі веб-розробки. Сайт інтернет-магазину обов'язково має бути від самого початку заточений під SEO, інакше конкуренція не залишить шансу неоптимізованому ресурсу добре продавати товар в Інтернеті.
Вивчивши асортимент, цільову аудиторію та ключових конкурентів, SEO-експерт зможе зрозуміти, як краще побудувати архітектуру майбутнього сайту інтернет магазину. Зібране семантичне ядро має стати основою побудови меню сайту – категорій та підкатегорій товарів, а також фільтрів. Правильне залучення всіх груп ключових фраз, релевантних групам товарів, що продаються, гарантує максимальне охоплення цільової аудиторії, що має намір здійснити покупку.
Якщо інтернет-магазин вже існує, є сенс замовити просування інтернет-магазину в будь-якому випадку і на будь-якому етапі. Яким би якісним не був ваш ресурс, час тече, а конкуренти не сплять, сайт повинен змінюватися відповідно до вимог ринку, наздоганяти та випереджати, тобто розкрутка інтернет магазину — процес перманентний і зупинятися неможливо, інакше падіння неминуче.
Протягом 6 місяців SEO просування інтернет магазину реально досягти:
зростання органічного трафіку
Зовнішня та внутрішня SEO оптимізація інтернет магазину реально впливає на ранжування сайту пошуковими системами і оптимізований сайт починає залучати більше органічного трафіку.
підвищення релевантності пошукової видачі
Сторінки категорій та фільтрів інтернет магазину видаватимуться саме за тими запитами, які мають пряме відношення до представлених на цих сторінках груп товарів.
розширення охоплення цільової аудиторії
За допомогою оптимізованих сторінок категорій, підкатегорій та фільтрів вдасться залучити користувачів, які шукають в інтернеті саме ці конкретні товари за деталізованими низькочастотними запитами (вид та призначення товару, бренд, колір, ціна та ін.)
підвищення конверсій та продажів
Цільовий органічний трафік — це завжди нові покупці для інтернет магазину, готові до здійснення цільової дії (замовлення, оплата, покупка) прямо зараз. Фінансова віддача від цільового органічного трафіку незрівнянно вище за віддачу від реклами в соцмережах.
Розкрутка інтернет магазину: ціна питання
Коли окупиться SEO для інтернет-магазину?
SEO просування інтернет магазину вартує грошей, але ціна виправдана у будь-якому випадку, тому що високі позиції та потужний трафік принесуть вашому бізнесу на порядок більше продажів. Саме SEO оптимізація приведе в інтернет магазин нових покупців з органічного пошуку, причому платити за кожен клік, як при контекстній рекламі, власникам бізнесу не доведеться — органічний трафік абсолютно безкоштовний.
Ціна оптимізації інтернет магазину цілком доступна, оскільки насправді це місячна абонплата, розтягнута на тривалий період. У результаті, з урахуванням результатів просування у вигляді зростання трафіку, позицій та конверсій, ціна, заплачена за розкрутку інтернет магазину, окупається в невеликий термін, як правило, до року, а бізнес отримує хороший поштовх до розвитку та розширення.
В EMSIDER ви можете замовити SEO - просування інтернет магазину
та отримати повну підтримку протягом усього часу існування вашого ресурсу
SEO-агенція EMSIDER допомагає роздрібним та оптовим інтернет-магазинам отримувати більше реальних покупців з Інтернету. Ми здійснюємо оптимізацію сайтів інтернет-магазинів, допомагаємо з розробкою контенту для сайту та провідних профілів у соцмережах, а також надаємо повну технічну та контентну SEO підтримку.
Всі виконані роботи отримують оцінку: як вони вплинули на трафік та позиції, наскільки підвищилася релевантність запитів користувачів, за якими видається сайт інтернет-магазину, наскільки збільшились показники конверсії. І найвищий, головний показник ефективності розкрутки інтернет-магазину — фінансові результати електронної комерції.
Ціна, сплачена за просування інтернет магазину, з витрат на початковому етапі перетворюється на вигідну інвестицію у розвиток бізнесу.
Наші SEO-експерти готові включитися в роботу на будь-якому етапі: коли у вас ще немає сайту, і потрібна розробка інтернет-магазину з нуля та подальше просування, або коли магазин вже давно працює, але не дає бажаних результатів.